חיבור אודיו לכרטיס GeFrce

  • פותח הנושא פותח הנושא grishman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

grishman

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, אני רוצה לחבר את המחשב לטלויזיה בעזרת חיבור HDMI.
יש לי כרטיס מסך GeForce 9500 ושם יש כבל שאמור לקבל אודיו מהלוח אם, השאלה שלי היא לאן בדיוק לחבר בלוח אם את הכבל אודיו הזה?
 

הכי טוב זה לחבר ל HDMI בכרטיס מסך. תקבל גם תמונה טובה וגם סאונד.
אם אין לך לציאה של HDMI בכרטיס מסך? חבר את כבל האודיו
ליציאה של הכרטיס קול על ידי מתאם כפול. (יחוברו בשילוב גם הרמקולים של המחשב וגם המערכת)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור