חיבורים

  • פותח הנושא פותח הנושא the01jackal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

the01jackal

אוהב את התחום
הודעות
75
מעורבות
0
נקודות
6
איך אני מחבר את המסך לממיר HD ולרסיבר שלי ( רסיבר ממותג)
האים כבל HDMI מהממיר לרסיבר, ומהרסיבר למסך.?
לתשובותיכם אודה.
 

ליאור שלום
בהמשך לתשובתך.
ה: DVD שלי מחיבר לרסיבר הממותג דרך S-VIDEO
ומהרסיבר יוצא עוד כבל S-VIDEO שמתחבר למסך.
האם במצב במצב רסיבר ממותג אפשר להעביר עוד כבל HDMI למסך ולותר עלכבל ה: S-VIDEO ?
 
זה כבר תלוי בדגם רסיבר שיש לך, ישנם רסיברים שמבצעים Upconvert לכל אות וידאו אנלוגי ומוציאים אותו דרך HDMI.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור