T the01jackal אוהב את התחום הודעות 75 מעורבות 0 נקודות 6 27/10/08 #1 איך אני מחבר את המסך לממיר HD ולרסיבר שלי ( רסיבר ממותג) האים כבל HDMI מהממיר לרסיבר, ומהרסיבר למסך.? לתשובותיכם אודה.
איך אני מחבר את המסך לממיר HD ולרסיבר שלי ( רסיבר ממותג) האים כבל HDMI מהממיר לרסיבר, ומהרסיבר למסך.? לתשובותיכם אודה.
T the01jackal אוהב את התחום הודעות 75 מעורבות 0 נקודות 6 27/10/08 #3 ליאור שלום בהמשך לתשובתך. ה: DVD שלי מחיבר לרסיבר הממותג דרך S-VIDEO ומהרסיבר יוצא עוד כבל S-VIDEO שמתחבר למסך. האם במצב במצב רסיבר ממותג אפשר להעביר עוד כבל HDMI למסך ולותר עלכבל ה: S-VIDEO ?
ליאור שלום בהמשך לתשובתך. ה: DVD שלי מחיבר לרסיבר הממותג דרך S-VIDEO ומהרסיבר יוצא עוד כבל S-VIDEO שמתחבר למסך. האם במצב במצב רסיבר ממותג אפשר להעביר עוד כבל HDMI למסך ולותר עלכבל ה: S-VIDEO ?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 27/10/08 #4 זה כבר תלוי בדגם רסיבר שיש לך, ישנם רסיברים שמבצעים Upconvert לכל אות וידאו אנלוגי ומוציאים אותו דרך HDMI.
זה כבר תלוי בדגם רסיבר שיש לך, ישנם רסיברים שמבצעים Upconvert לכל אות וידאו אנלוגי ומוציאים אותו דרך HDMI.