חיבורים ל PV80

  • פותח הנושא פותח הנושא oren10
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oren10

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
אני לפני קניה של ה PV80 42 . אשמח להסבר פשוט איזה חיבור אני צריך לרכוש לטלויזיה.
יש לי ממיר של הוט וDVD עם חיבור HDMI . אני מדבר על סכום לא גבוהה באזור ה 200 ש"ח.
האם עלי לרכוש שני חיבורים - אחד לממיר ואחד ל DVD או חיבור כאבל אחד יתן לי מענה.
בנוסף איזה ממיר הוט רצוי שיהיה לי (דגם), אני לא מדבר על ממיר HD שכרוך בעלויות נוספות.
תודה מראש.
אורן.
 

ל DVD - כבל בודד של HDMI . יעביר גם וידאו וגם אודיו .

ממיר של HOT בקש ט'ומסון אליו אתה צריך כבל אחד
21 פינים ל SVIDEO

בהצלחה
 
ל DVD - כבל בודד של HDMI . יעביר גם וידאו וגם אודיו .

ממיר של HOT בקש ט'ומסון אליו אתה צריך כבל אחד
21 פינים ל SVIDEO

בהצלחה

יש דגם מסויים של כבל או שזה לא משנה (ראיתי אין-ספור סוגים הקיימים בשוק)
 
כבל HDMI ? דגם תקין, זה מה שחשוב...
 

ליאור,
אולי אתה מכיר את המדיניות של HOT? נתנו לי ממיר דיגיטלי הקטן, זה ללא SCART ואמרו לי שאין להם את הגדול... ולא רואים בו טוב (ישלי גם ממיר HD).
נראה לך שאפשר להתעקש איתם לקבל את התומפסון ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור