חיבורים יעילים

  • פותח הנושא פותח הנושא alfus73
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

alfus73

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שלום.
רכשתי את ה- c3500 של טושיבה.
אני מחובר לממיר yesmax של yes (לא HD).
יש לי מגבר ו- DVD.
בהתאם לחומרה שציינתי לעיל, מה החיבורים הטובים ביותר שאפשר להשיג?
תודה מראש
 

נערך לאחרונה ב:
1) ממיר: קרא את המדריך חיבור ממיר לטלוויזיה באתר.
2) DVD, אם אין לך חיבור HDMI ב-DVD, אזי קומפוננט יהיה האיכותי ביותר במקרה שלך. (אלא אם יש לך גם חיבור סקארט).
 
תודה. אני הולך לקרוא.
ב- TV שלי אין יציאת סקארט.
הופתעתי שאתה ער בשעה כזו.
 
נערך לאחרונה ב:
קראתי.
האם בממיר של yesMax יש חיבור של קומפוננט ?
האם קומפוננט זה מילה נרפדת ל-RGB??
בהנחה שאני לא רוצה להשקיע בחומרה נוספת (convector למינהם), איך עדיף לי לחבר?
היום, הממיר ה- yesmax שלי מחובר ל- TV בחיבור קומפוזיט רגיל.
ב- TV אין לי חיבור Scart אבל יש Svideo וגם קומפוננט. בממיר יש SCART.
האם כדאי לחבר לממיר עם Scart אשר בקצהו השני SVIDEO?
האם ארגיש הבדל באיכות הצפיה?
האם גם אז צריך להגדיר מחדש את הממיר של yes?
האם בממיר של yesmax יש יציאת Svideo? ואם כן, האם עדיף לי לחבור כבל Svideo משני צידיו?
סליחה על השאלות הרבות ושוב, תודה
 

נערך לאחרונה ב:
אין בממירים חיבור קומפוננט (שאינו זהה לאות RGB).
במקרה שלך, החיבור האיכותי ביותר (מבלי להשקיע בטרנסקודר מ- RGB לקומפוננט) יהיה ה- S-VIDEO (בחיבור ישיר או דרך הסקארט).
בחיבור דרך סקארט, תצטרך להגדיר שהסקארט יוציא אות S-VIDEO.
זה אמור לתת לך שיפור מסויים מעל לקומפוזיט, קשה להעריך האם שיפור זה יהיה משמעותי עבורך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור