חוזרים מארה"ב- האם השמועה לגבי טלוויסיות סמסונג (ואחרים) נכונה?

  • פותח הנושא פותח הנושא PhilP
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

PhilP

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

אנחנו חוזרים בקרוב לארץ לאחר 7.5 שנים בארה"ב.
השמועה אומרת (וגם מספר אנשים שניסו זאת לבדם) כי רובם המכריע של המסכים הגדולים בארה"ב פועלים על 220V גם אם לא כתוב כך.
ספציפית אני מסתכל על טלוויזיות סמסונג סדרה 7100, 7500 או 8000
http://www.amazon.com/Samsung-UN46E...TF8&qid=1362162755&sr=1-1&keywords=un46es8000

חבר ניסה את סדרת ה-7100 וגילה כי היא עובדת ב220V. אני נוטה להאמין כי גם ה-8000 תעבוד, אבל לא רוצה לקחת סיכון.
האם מישהו ניסה? מכיר ויודע??

וגם על הטלוויזיה הזו של LG שעדיין לא ראיתי באופן אישי במציאות
http://www.amazon.com/gp/product/B006ZH0L2E
ע"פ אתר היצרן זו כן תומכת ב220V מה שמרגיע.
מה דעתכם בכלל על הטלוויזיה הזו? על פניו הסמסונג יותר טובה. האם כך?

ושאלה לגבי שתיהן- האם יעבדו בכלל בצורות הבאות:
1. חיבור דרך ממיר דיגיטלי?
2. חיבור לממיר של "עידן"?

האם ישנן טלוויזיות מומלצות אחרות שמישהו הביא ויש לו נסיון אישי איתן בארץ??
תודה רבה ושבת שלום!!

 

אני יכול להגיד בעיקר על טלוויזית של שארפ שיש אנשים שעשו עליה והביאו שארפ ובישראל גם מוכרים את הדגמים האמריקאים אם אתה הולך על זה לך על טלוויזית הדגל שלהם שארפ קורו
http://www.amazon.com/Elite-Black-Pro-60x5fd-Flat-Panel/dp/B005MYZXS8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1363213806&sr=8-1&keywords=sharp+elite+pro-60x5fd
ודבר נוסף קרא את המדריך של ליאור והוא מאוד יעזור לך בהצלחה
http://www.dtown.co.il/articles/1696.html
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור