חוו"ד על מסך LCD SAMSUNG LA40A450C

  • פותח הנושא פותח הנושא aviga
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

aviga

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
0
נקודות
0
מסך 40 מהסדרה החדשה "4"
האם מישהו יכול לתת חוו"ד על מסך זה ?

תודה מראש
אבי
 

אחרי הרבה בדיקות בשטח וכתבות באינטרנט(פלזמה-lcd)הלכתי על הדגם הזה.שווה את הכסף
 
אני גם ממש לפני קנייה, המסך עונה על הרבה דרישות ונראה מצויין, יש רק דבר אחד שאין כניסת SCART
גם אצלך אין, או שיש במסכים של יבואן אחר... ?
 
איו באף דגם(יש בדגמים באנגליה!!!)
 

איך אתה מחובר לממיר ? (TRANSCODER) ?
 
ממש לא.s-vedio
 
החיבור של S-VIDEO בצד המסך לא מכער ?
 

נערך לאחרונה ב:
לא.יש בצד פלסטיק קטן שמכסה.ממש לא נורא
 
בבקשה.תרגיש חופשי לשאול עוד שאלות
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור