A amir_62 חבר אתר הודעות 9 מעורבות 0 נקודות 0 24/10/11 #1 אני מעונין לדעת האם יש כבר ידע על הפלזמה החדשה של פנסוניק דגם 3D שהגיע לארץ מתלבט בין הדגם 50UT30 לבין סמסונג D550 גם לגבי האיכות וגם השירות של שני החברות
אני מעונין לדעת האם יש כבר ידע על הפלזמה החדשה של פנסוניק דגם 3D שהגיע לארץ מתלבט בין הדגם 50UT30 לבין סמסונג D550 גם לגבי האיכות וגם השירות של שני החברות