חוות דעת על Samsung UE60KU7000

  • פותח הנושא פותח הנושא vam
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

vam

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לחברי הפורום

האם למישהו יש חוות דעת על הדגם הנ"ל Samsung UE60KU7000 ?
למרות שהוא משווק ע"י היבואן הרשמי נראה שהדגם לא פופולארי בעולם, שמתי לב שמשווק גם בתורכיה.
 

אני גם מעוניין במסך זה . אבל קודם אלך לראות את המסך.
אז מה אם משווק בתורכיה.
 
נראה שמדובר בדגם נישתי, מעניין למה..
אני גם אלך להתרשם, אם יש לך מסקנות אשמח אם תעדכן.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור