חוות דעת על LCD פיליפס 42PFL3312

  • פותח הנושא פותח הנושא אלי.ד
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אלי.ד

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
אני רוצה לרכוש מסך LCD פיליפס 42PFL3312
אשמח לקבל כל אינפורמציה על המסך,על פיליפס ,על הדגם
וכל מה שרק אפשר
ממתין לכל תשובה מהירה
תודה אלי
בבקשה שפרצופי יהיה כך :) לאחר קריאת התגובות
ולא כך (shocked):(:מה??????????::מבולבל:



תודה לכולם מראש
 

מידע טכני על המכשיר לא חסר ברשת, לכן אני מניח שאתה מחפש בעיקר המלצה או חוות דעת.
מאחר וההחלטה היא שלך, יהיה עליך ללכת לראות את המסך בפעולה.
אם מצא חן בעיניך, תרכוש.
לא מצא חן, תמשיך הלאה ותבדוק מסך שכן נראה לך.
(shocked)
 
לגבי מסך זה אני ראיתי נראה טוב אם אפשר תגובות המלצות של המסך
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור