S SeretHD חבר אתר הודעות 7 מעורבות 0 נקודות 0 7/6/09 #1 שלום, מה דעתכם על הדגם הנ"ל ? מציעים לי במחיר 2900ש"ח עם 3 שנים אחריות של יבואן. ראיתי שכל LCD אחר עם אחריות 3 שנים עולה לפחות 500 ש"ח יותר... רזולוציה 1920x1080 תודה. נערך לאחרונה ב: 7/6/09
שלום, מה דעתכם על הדגם הנ"ל ? מציעים לי במחיר 2900ש"ח עם 3 שנים אחריות של יבואן. ראיתי שכל LCD אחר עם אחריות 3 שנים עולה לפחות 500 ש"ח יותר... רזולוציה 1920x1080 תודה.