חוות דעת על מסך LED LG47LV3550

  • פותח הנושא פותח הנושא zoro2503
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zoro2503

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
חוות דעת על מסך LED LG47LV3550
 

זה מסך חדש משנת 2011 עם דפדפן איטרנט חופשי האיכות שלו בסדר אבל לטעמי הוא לא עדיף עלך דגמים משנה שעברה כמו LG LE5500שעולה עליו בכול פרמטר או על LG LD650עם תמעונין בפקצרים מגניבים זה המסך בשבילך עם תמעונין באיכות נטו לטעמי יש הרבה יותר טובים ממנה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור