חוות דעת על מכשיר LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא ilan
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ilan

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
ברצוני לרכוש מכשיר יד שניה מדגם KLVS40A10 של סוני נא שפכו אור על המכשיר וסגולותיו.
המחיר שמצויין הוא 6000 שקל.
תודה.
 

רק שתדע שבמחיר כזה אפשר לקנות סמסונג a450 חדשה.הדגם הזה של הסוני ישן אבל משום מה עדיין יקר .משהו כמו 10000שח!!!
 
נו למי יש תשובות לפני קניה?

חוות דעת על מכשיר LCD

--------------------------------------------------------------------------------

ברצוני לרכוש מכשיר יד שניה מדגם KLVS40A10 של סוני נא שפכו אור על המכשיר וסגולותיו.
המחיר שמצויין הוא 6000 שקל.
תודה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור