חוות דעת על מוצר!

  • פותח הנושא פותח הנושא אופיר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אופיר

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
מתעניין בסדרת A 3500 של "טושיבה" - "37 או "42

מהי חוות דעתך?

כמו כן, שמתי לב כי בדגם זה אין כניסת "סקארט"
ידוע לי כי לכניסה זו מומלץ לחבר את הממיר (במקרה שלי "הוט"), האם זה קריטי או שיש חיבור אחר שאינו פחות טוב לאיכות השידור?
 

מתעניין בסדרת A 3500 של "טושיבה" - "37 או "42

מהי חוות דעתך?

כמו כן, שמתי לב כי בדגם זה אין כניסת "סקארט"
ידוע לי כי לכניסה זו מומלץ לחבר את הממיר (במקרה שלי "הוט"), האם זה קריטי או שיש חיבור אחר שאינו פחות טוב לאיכות השידור?

לא מומלץ

חפש סמסונג או שרפ הם טובים יותר.
 
זוהי סדרת הכניסה של טושיבה, נתונים ממוצעים למדי.
במקום סקארט תוכל לחבר ל- S-Video, ההבדל אינו גדול.

כדאי להתחיל מהגדרת תקציב, צרכים ומרחק צפיה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור