חוות דעת על כמה מסכים

  • פותח הנושא פותח הנושא lte
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

lte

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רציתי לדעת מה דעתכם על המסכים הבאים:

חשוב לדעת האם יש להם NR ואם כן לאיזה כניסה ובסה"כ האם הם שווים את הכסף או אפשר למצוא משהו יותר טוב התקציב שלי הוא עד 5000 ש"ח והייעוד העיקרי של המסך הוא להיות מחובר למחשב וגם קצת די וי די וטלוויזיה אבל הכי חשוב זה המחשב שממנו יש לי רק יציאה VGA.

הדגמים הם :

טלוויזיה "37 LCD מבית Haier דגם: L37A9A-A1

טלוויזיה "32 LCD מסדרת Blueline מבית Haier דגם: L32R1

טלוויזיה "32 LCD מבית Haier דגם: L32A7A-A1

טלוויזיה "32 LCD של Nec תמיכת HDTV דגם: NLT32HDB2

טלוויזיה "TOSHIBA LCD 32 מסדרת REGZA דגם: 32A3500

בתודה מראש !
 

מכל המסכים, בדקנו את האחות - הדגם החדש יותר של NEC
http://www.dtown.co.il/index.php?news=269

אם אתה מחבר רק דרך VGA, בד"כ דרך כניסת VGA ניתן לכוון גודל / להזיז את התמונה כך שהתוצאה בחיבור מחשב תשביע רצון.
 
אוקי השאלה היא האם אני יכול להסתמך על הסיקור הזה אותו הדבר על הדגם הרי צריך להיות איזשהו שוני מה ההבדל בינהם ?
 
אפשר לשאול את היבואן יניר מערכות
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור