חוות דעת על טלויזיה פיליפס 65PUS7600

  • פותח הנושא פותח הנושא goe1951
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

goe1951

חבר משקיען
הודעות
549
מעורבות
155
נקודות
43
מבקש את דעתכם על הטלויזיה הנ"ל.
תודה מראש
 

תודה על התשובה. כרגע אני צופה בפנסוניק פלזמה "50 .
אני אוהב לצפות בקליפים של מוסיקה והופעות. אין לי קולנוע ביתי. אני מאזין למוסיקה דרך מערכת סטריאו איכותית.
רצוני לשפר את איכות הצפייה בלבד כי את הסואנד אני שומע דרך המערכת.
ההתלבטות היא האם להשקיע את הסכום של מחיר הטלויזיה של פיליפס או אפשר לרכוש טלויזיה יותר זולה (כגון הייסנס).
הצפייה שלי היא לרוב דרך ממיר של יס, לפטופ , ונגן בלוריי של פיוניר שמחוברים לדאק של לקסמן.
מרחק צפייה כ- 4 מטר.
תודה מראש
 
נערך לאחרונה ב:
כך 55PUS7600 היא תספיק לך.

תומר
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור