חוות דעת לטלויזיה פיליפיס "37 דגם PFL3312

  • פותח הנושא פותח הנושא idanshir
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

idanshir

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
הטלויזיה הזאת מוצעת במחיר של 5400 בשקם אלקטריק עם אחריות שנתיים של היבואן המקורי אלקטרה
התמונה נראית לי טוב אבל גם בשאר הטלויזיות התמונות נראו טוב- כך שזה מאוד בילבל
להלן הנתונים של הטלויזיה
http://www.p4c.philips.com/files/3/37pfl3312_10/37pfl3312_10_pss_eng.pdf

אשמח לקבל תגובות לגבי הטלויזיה הנוכחית המבצע אמור להסתיים בסוף השבוע 12/6
לחילופין אשמח לקבל המלצות לטלויזיה 37" עד מחיר 6K
תודה
 

ברוך הבא,

לא מכיר את הדגם הספציפי הזה,אך לפחות לפי המפרט,אין תמיכה של NR

מה השימושים העיקריים שלך?

צפייה בטלוויזייה,תכנים מהמחשב?

דגמים נוספים שאפשר לשקול הם היטאצ'י A01 וסוני P3000
 
תודה על התגובה
השימושים העיקריים שלי הם צפיה בטלויזיה 80% - סירטי DVD וסרטים שהורדו באינטרנט 20%
דרך אגב אשמח לדעת מה זה תמיכה בNR ולמה הוא משמש
תודה
 
לפי השימושים שלך,ואם אין בתיכנון צפייה בתכני HD מהמחשב,אז לא יהווה בעייה כלשהי.

תקרא את המדריך על NR ועל חיבור המחשב למסך
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור