חוות דעת לגבי TV

  • פותח הנושא פותח הנושא n1957
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

n1957

אוהב את התחום
הודעות
79
מעורבות
46
נקודות
18
שבת שלום,
הגיע הזמן להוציא לגמלאות את הטושיבה אשר שירתה אותי בנאמנות 12 שנים.
אשמח לדעת המבינים בנוגע למכשיר חדש.
מרחק הצפיה 4 מ'.
תוכן: נטפליקס.
עידן +.
יוטיוב.
ה TV, מהווה מסך למחשב NUC.
סלון לא חשוך במיוחד.
דרישות:
נטפליקס מובנה.
דפדפן.
יוטיוב.
זווית צפיה רחבה.
איכות תמונה 4K.
יציאת אודיו אופטית.
כניסת RG45.
טיונר עידן + מעודכן.
משיטוט ברשת, נראה כי הדגם
KD75XH9505, עונה על הדרישות.

חלק מהאתרים מציגים את הדגם, עם סיומת של האותיות BAEP.

האם מדובר באותו הדגם?
האם שווה ללכת לכיוון המסך הזה?

תודה.
 

שבת שלום,
הגיע הזמן להוציא לגמלאות את הטושיבה אשר שירתה אותי בנאמנות 12 שנים.
אשמח לדעת המבינים בנוגע למכשיר חדש.
מרחק הצפיה 4 מ'.
תוכן: נטפליקס.
עידן +.
יוטיוב.
ה TV, מהווה מסך למחשב NUC.
סלון לא חשוך במיוחד.
דרישות:
נטפליקס מובנה.
דפדפן.
יוטיוב.
זווית צפיה רחבה.
איכות תמונה 4K.
יציאת אודיו אופטית.
כניסת RG45.
טיונר עידן + מעודכן.
משיטוט ברשת, נראה כי הדגם
KD75XH9505, עונה על הדרישות.

חלק מהאתרים מציגים את הדגם, עם סיומת של האותיות BAEP.

האם מדובר באותו הדגם?
האם שווה ללכת לכיוון המסך הזה?

תודה.

בחרת מסך מעולה
 
תודה על ההתייחסות.
האם סדרת ה OLED, מסכי AG9 יותר איכותיים?
שבוע טוב
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור