חוות דעת לגבי Proview EF4211UC LCD 42 FULL HD

  • פותח הנושא פותח הנושא israelbartal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

israelbartal

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם!

אני חדש בפורום ורציתי להגיד לפני הכל שהפורום והאתר נראים מעולה ומאוד מקצועי!

אני שוקל לקנות טלויזיה LCD בגודל של 42 אינטש בהתחלה ראיתי כל מיני דגמים של LG, TOSHIBA, וכו אבל כולם היו HD READY שכולם עמדו פחות או יותר על 5K-6K ש"ח שזה הסכום שאני רוצה להשקיע על העיניין, אז ראיתי את הטלויזיה הזו של Proview עם FULL HD אחריות 3 שנים ונתונים (על הנייר) יותר גבוהים מכל השאר (אגב היא עולה גם 5K-6K), רציתי לשואל אותכם לגביה (המחיר טיפה מחשיד...).

אני מתכוון לראות איתה סרטים ב-HD, יס (שידור רגיל) ומחשב.

תודה מראש!
ישראל
 

שלום לך ותודה על המחמאות,
רזולוציה מהווה רק פרמטר אחד מתוך רבים שקובעים איכותו של מסך.
נתונים כמו ניגודיות ואיכות עיבוד הוידאו חשובים מאוד עבור התוצאה הסופית.
לא בחנו את המסך ולכן לא נוכל לתת חוות דעת מקצועית עליו, לדעתנו חובה לראות את המסך במציאות ולהשוות אותו לאחרים לפני שמבצעים את צעד הרכישה.
 
הבנתי, תודה, משום מה לא מצאתי את הדגם הזה בשום חנות קולנוע ביתי אבל אני מאמין שיש טובה לכך שהמחיר שלה נמוך בהרבה משאר החברות.

האם ישנה טלויזיה בגודל הנ"ל, לשימושים ולמחיר שציינתי שתוכלו להמליץ לי עלייה?

תודה מראש ושבת שלום
ישראל
 
אם תעלה לכיוון 7K-8K תוכל למצוא כבר דגמים טובים יותר של טושיבה, סמסונג, LG ועוד
 

ואם אני ירד טיפה בגודל ל32 או 37 יש דגמים מוצלחים בקטגוריה הזו? אפילו HD READY
 
ב37 אינטש יש מספר דגמים מוצלחים כגון סוני P3000E ,היטאצ'י L37A01 ,שארפ LC37WD1E

תשווה בין הדגמים ותראה איזה מתאים לך.
 
תודה רבה אני אבדוק אותם
 

ב-37 אינץ' בתקציב של כ- 6000-6500 יש לך המון אפשרויות מצויינות.
ב-32 תתכונן להוציא כ 4000-5000 על טלוויזיה טובה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור