חווית האזנה אצל גיא רג׳ואן!

  • פותח הנושא פותח הנושא daniel_m
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

daniel_m

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
50
נקודות
18
מי שמכיר אותי מקרוב, יודע שאני לא נוהג לכתוב בפורומים, אך הפעם החוויה שעברתי השאירה בי חותם שהייתי חייב לשתף


לפני כמה ימים הרמתי טלפון לגיא וביקשתי לבוא עם שני חברים לשמוע את את האלקטרוניקה שהוא מייבא, גיא באדיבותו אמר לי תבחרו ערב ואתם מוזמנים ככל שתבחרו.

אתמול בערב הרגע הזה הגיע. גיא התגלה כמארח מהשורה, וברמן טוב לא פחות. והציע לנו שתייה כיד המלך.

לאחר שיחת נימוסים קצרה גיא סיפר לנו על הדברים שהוא מייבא ועל הפילוסופיה שמאחורי בחירת הרכיבים ועברנו להאזנה

קצת על הסטאפ:

הרמקולים Wilson audio sasha daw, היו מחוברים להגברה של Absolare, נגן רשת Request audio raptor, כשעל הפיענוח אחראי הממיר של MSB.
למי שמעוניין ללמוד ולהכיר את המוצרים מקרוב, גיא פרסם את המוצרים באתר מהסיפור שמאחורי היצרן ועד המפרט הטכני והכל בעברית רהוטה ומראה נעים לעין
כניסה לאתר לחצו כאן

התחלנו בהאזנה לשירים של our love is easy של מלודי גרדוט, ומשם עברנו למבחר שירים מגוון. המערכת ניחנה ביכולתהגשה מיוחדת, טבעיות, ומוסיקליות מהסוג שעושה לך רטט בגוף. תמונת הסאונד פשוט פנומנלית!


בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לך גיא על החוויה. למי שעדיין לא חווה, אני ממליץ בחום! מערכת מדהימה עם אירוח יוצאדופן לא פחות.

לא חשבתי לחזור בידיים ריקות
אז הנה כמה תמונות לשטוף את העיניים
 

תמונות מצורפות

  • B059AD52-196C-4250-9BC5-4D57A3AE37DD.jpeg
    B059AD52-196C-4250-9BC5-4D57A3AE37DD.jpeg
    KB 52.1 · צפיות: 267
  • 9CB0CCE6-99EA-4A85-BFD5-596CB1C69F95.jpeg
    9CB0CCE6-99EA-4A85-BFD5-596CB1C69F95.jpeg
    KB 106.1 · צפיות: 366
  • 7AB099B1-647A-418D-AC12-0393289C617F.jpeg
    7AB099B1-647A-418D-AC12-0393289C617F.jpeg
    KB 24.3 · צפיות: 236
גיא מביא ציוד על. אין ספק. חן חן..
 
יופי של פוסט. שמח לשמוע שנהנים שם. אוטוטו אגיע להציק לו!!!
 
גיא תמיד מביא דברים נפלאים , גם החדר נהדר , כל הכבוד ! מכיר הרמקול ממש טוב , רמקול נהדר , ציוד חבל על הזמן , רק שאצלי בחדר אולי לא היה מספיק , חושב צריך מינימום אלכס , יקר רצח !!!!!
אבל בלי ספק בכדי לכייל האוזניים למה אפשר להגיע כדאי ליסוע לגיא ,
 

שמעתי מרן שחבל על הזמן איך שומעים , טוב אלו שתי מכורים לווילסון , אני דווקא מעדיף רמקולים יותר עצבניים מוילסון כמו שכולם כאן יודעים , אלו רמקולים לכל החיים , אני פוחד אקנה וילסון אני אמות :)
 
אכן הייתי אצל גיא אתמול, אבל אלדר קם לפני (בימי שישי..) אז הוא הקדים אותי..

אחרי שאני מקשיב לרמקולים האלה כבר כ-שנתיים ומתמוגג מהיכולות שלהם, עניין אותי לשמוע אותם בחלל שונה לחלוטין , הן מבחינת טיפול אקוסטי (אצל גיא יש טיפול אקוסטי מאוד מוקפד) והן מבחינת גודל.

הרמקולים נמצאים אצלי בחלל של כ -40 מטר, במרחק של כ- 4.5 מטר מהמאזין (Far field) ואילו אצל גיא הרמקולים נמצאים הרבה יותר קרוב למאזין (Near field) והחלל משמעותית קטן יותר.

הייתי בחלל הזה הרבה מאוד פעמים והקשבתי לרמקולים שונים, היו לעיתים תוצאות נהדרות כדוגמת סט אפים שכללו את הנאבולה, או האלכסייה 2 , או הסאשה 2, ולעיתים היו תוצאות פחות טובות עם רמקולים גדולים מדיי שלא התאימו לחלל, כך שבהחלט היה לי רפרנס מבחינת חוויה של סאונד (כמובן לא משהו מדעי ומדויק לו הייתי מקשיב לכולם באותו מועד).

אתמול הקשבנו להרבה מאוד קטעים, בעיקר למוזיקה שאני מכיר מצוין ויש לי רפרנס לאיך היא נשמעת, על הרבה מאוד מערכות.

אני חייב לומר שהתוצאה עם ה Sasha DAW הייתה פשוט נהדרת ותהיה עוד יותר טובה ככל שהרמקול יעבור ברייק אין. סט אפ מעולה!

החברה הצליחה לייצר רמקול המסוגל להתמודד בגבורה עם רמקולים שעולים גם פי 2 ויותר, תוך שהוא מציג דינמיות, נפח ומוזיקליות, פשוט יוצאת דופן.

מדובר באחד הרמקולים הכי מוצלחים שהחברה הזאת ייצרה וזה בא לידי ביטוי בהיקף המכירות של הרמקול הזה והביקורות הנהדרות שהוא מקבל וכמובן במבחן המציאות.

זה בהחלט הרמקול האולטימטיבי לכל מי שרוצה לשמוע את ה New Wilson Sound והוא עוד קצת "תקוע" עם הסאונד הישן שלהם, הכולל את הטוויטרים המתכתיים של פוקאל.

מעבר לחוויה שמעניק הרמקול והחלל, זה תמיד כיף להיות בסשן ביחד עם מארח שיודע על מה הוא מדבר, אדיב, נעים, מקצועי...וחבר.

היה כיף.

רן
 
איזה פוסט יפה ואני מאוד אוהב פוסטים של פרגון אז שאפו לך גיא :בעד:
 

איזה יופי של סטאפ, עושה חשק לקופץ לשמוע
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור