חדש באור אודיו ....Verity Audio

  • פותח הנושא פותח הנושא or-audio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

or-audio

אוהב את התחום
הודעות
335
מעורבות
322
נקודות
63
חדש באור אודיו ....



www.or-audio.co.il
0528833339
Facebook
https://www.facebook.com/OraudioIsrael
 

הופהההההה!

יצרן מעולה עם רמקולים נהדרים!
 
בהצלחה מארק. נראה נהדר(ורד)(ורד)(ורד)
 
חברה מצויינת, בהצלחה מארק
 

אחלה סרטון ואחלה חברה... קפיצת דרך רצינית לליין שאתה מייבא ! שיהיה בהצלחה
 
ב ה צ ל ח ה
חברה מדהימה, כיף שחוזרת למחוזותנו שוב.
מארק, האם ישנה כוונה להביא גם אלקטרוניקה של החברה (מגבר/פרה/ דאק)?
 

אליפות מארק! רמה גבוהה. כל הכבוד.
 
בהצלחה!
חברה מעולה!!!
 
בהצלחה מארק, מה כבר הגיע לארץ?
 

בשלב זה 2 דגמים
Finn + Otello

Finn
2000_5ead61756ec91.jpg



Otello

2000_5eadc9faa85a1.png
 
אליפות מארק . אליפות. עדכן כשיגיע.
 
פאקקקקקקק
ואווווו ואוווווטט מת על החברה הזאת!!!
סחטיין מרק היקר
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור