חדש באור אודיו : "AVID HIFI "INTEGRA

  • פותח הנושא פותח הנושא or-audio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

or-audio

אוהב את התחום
הודעות
335
מעורבות
322
נקודות
63
אנו שמחים לבשר על הגעתו של מגבר משולב מדגם INTEGRA של חברת העל AVID HIFI מאנגליה.

המגבר כולל בתוכו את הפונו סטייג' זוכה הפרסים מדגם PELLAR ומתאים לכל סוגי הראשים.

כמו כן, המגבר כולל כניסת אוזניות ויכול לעבוד בתצורת MONO.

המגבר מיוצר במפעל AVID אשר באנגליה ומגיע בגימור שחור או סילבר.

כעת, מחובר לרמקולים hORNS Symphony, סטרימר-דאק Cocktail 45 PRO ופטיפון Sequel SP.

מוזמנים להאזין....

לרשימת המוצרים של החברה , כנסו לאתר שלנו:
www.or-audio.co.il

0528833339
Facebook
https://www.facebook.com/OraudioIsrael



avid_logo.jpg



0


0


0


0




 

בהצלחה מרק.
לא רואים את התמונות!
 
IMG-20191218-WA0022.jpg
IMG-20191218-WA0024.jpg
 

תמונות מצורפות

  • IMG-20191218-WA0022.jpg
    IMG-20191218-WA0022.jpg
    KB 158.6 · צפיות: 380
  • IMG-20191218-WA0024.jpg
    IMG-20191218-WA0024.jpg
    KB 101.8 · צפיות: 339
IMG-20191218-WA0024 (1).jpg
IMG-20191219-WA0007.jpg
IMG-20191219-WA0008.jpg
 

תמונות מצורפות

  • IMG-20191218-WA0024 (1).jpg
    IMG-20191218-WA0024 (1).jpg
    KB 101.8 · צפיות: 356
  • IMG-20191219-WA0007.jpg
    IMG-20191219-WA0007.jpg
    KB 105.5 · צפיות: 346
  • IMG-20191219-WA0008.jpg
    IMG-20191219-WA0008.jpg
    KB 61.4 · צפיות: 402
upload_2019-12-19_9-47-45.jpeg

upload_2019-12-19_9-52-0.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • upload_2019-12-19_9-47-45.jpeg
    upload_2019-12-19_9-47-45.jpeg
    KB 163.7 · צפיות: 377
  • upload_2019-12-19_9-52-0.jpeg
    upload_2019-12-19_9-52-0.jpeg
    KB 327.7 · צפיות: 361
הייתי אתמול אצל מארק (or-audio) להאזין למגבר המדובר. הוזמנתי עם עוד כמה חברי פורום לערב חורפי, עם מוזיקה מהנה .
על הסאונד:
המערכת הורכבה מ:
האינטגרייטד של חב avid
רמקולים horn
וסטרימר דאק של cocktail audio
מה אומר. הסאונד שבקע מהמערכת היה לא פחות מדהים!
אם בוואקל וג'אז (החצוצרות שם פירקו לי את האבנים בכליות)
לאונרד כהן בהופעה בלונדון גרם לי להאמין שאני שורה שניה באמצע. חלום!
על המגבר: בתור חובב אינטגרייטדים (היה לי passlabs, גריפון, auris.... ) המגבר הזה מפלץ. ענק ובנוי כמו טנק !
השליטה ברמקולים הגדולים האלה (אם כי נראה שהם נצילים) והבאס/ מיד באס שבקע מהם... שאפו לחברת avid
וזה עוד להפתעתי המגבר ברמת הכניסה (יש עוד אחד מעליו), מגברי סטריאו וגם מונובלוקים....
לסיכום: שמחתי להאזין למערכת, בהחלט לקראת הקיץ אני מתכוון לרכוש הגברה טרנזיסטורית (לצד המנורות) להאזנה ממושכת.... המגבר הזה מככב ברשימת העדפה שלי....
תודה מארק על האירוח כיד המלך (לא מצליח להעלות תמונות)....
תודה להזדמנות להאזין למערכת על.... במחיר שפוי....
תודה על ההזדמנות להכיר חברים חדשים....
חג אורים שמח
 
נערך לאחרונה ב:
 

נירו הזה ...
אני אוהב אותו.
חג שמח. שבוע טוב.
: -)
 
בחזרה (ורד)
חג שמח ושבוע טוב
 
נירו, בחייאת... ספר.
איך האביד?
אני מתכוון לפטיפון, לא המגבר.
 

היה מפגש מדהים.
תענוג צרוף.
נהניתי מהחברה,מהכיבוד העשיר,ובעיקר מהמוזיקה.
פשוט נשמע חלום.
שאפו למארק,אחלה ברנש.
כן ירבו מפגשים כאלו.
 
נירו, בחייאת... ספר.
איך האביד?
אני מתכוון לפטיפון, לא המגבר.
הי,
אני לצערי עזבתי מוקדם יחסית. כך שלא יצא לי להאזין, אבל מיודעי דבר (2-3 חברים שנשארו אצל מארק עד 12 וחצי בלילה), הבנתי שמדובר בשוס רציני. חגי מציע לך לקפוץ למארק (ללא קשר לרכישה) מדובר בחוויה.
 
מציע לך לקפוץ למארק (ללא קשר לרכישה) מדובר בחוויה.

גם אני ביקרתי אצל מארק ואכן מדובר בחוויה
 

מארק, תודה רבה על אירוח מושלם ומפגש מהנה.
ניר ואיתן, שמחתי לפגוש אתכם, כמו גם את יתר החברים.
כן ירבו מפגשים כאלה.
 
האמת,נשארתי עם ליאור ורמי,כשמארק הפעיל את הפטיפון.
למען ההגינות,איני חסיד של הסביבונים הללו,נראה לי מעייף ומסורבל מידי.
אבל חייב לציין,(ונמר,בבקשה בלי קונפטים),
הסאונד שבקע מהפטיפון,היה מרגש ,פאנצ׳י ורזולטיבי.
בקיצור,נשמע פגז.
האמת,אהבתי מאוד.
 
האמת,נשארתי עם ליאור ורמי,כשמארק הפעיל את הפטיפון.
למען ההגינות,איני חסיד של הסביבונים הללו,נראה לי מעייף ומסורבל מידי.
אבל חייב לציין,(ונמר,בבקשה בלי קונפטים),
הסאונד שבקע מהפטיפון,היה מרגש ,פאנצ׳י ורזולטיבי.
בקיצור,נשמע פגז.
האמת,אהבתי מאוד.
רק עכשיו שמעת אנלוג לעומת דיגיטל? רובינו כבר נשאבנו לצליל הזה.
תתחדש? :-)
 

לא בשבילי איתי.
נהנה מטידאל וקובוז.
ובכלל מעדיף נהנתנות על פני סגפנות.
 
אני הייתי זה שלפי בקשתו הפטיפון ״הופעל״ בסוף הערב.
לכל ה״חומקים״ המקדימים - הפסדתם בגדול לדעתי.
ללא ספק פרזנטציה מרשימה מאד, יותר מרשים היתה העובדה שהיה רק בסיס רציני והזרוע+מחט היו בסיסיות שבבסיסיות והסט לא מכוון כראוי (לפי מארק), ועדיין היה שם סאונד מעולה.
ותודה לאיתן שהביא אותי וכמובן למארק שאירח אותנו הרבה מעל המקובל.
 

איתן, ליאור ...
תודה.

מארק, אפשר לדעת בבקשה
לגבי הזרוע וראש 'בסיסים', אשר היו באותו ערב?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור