חדשה בפורום וצריכה עזרה בקניית TV

  • פותח הנושא פותח הנושא gal0711
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gal0711

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם אני בחיפושים אחר TV לסלון, המרחק הוא קצת יותר מ 3.5 , מצאה חן בעיני TV של סוני LED 710 אשמח אם תאמרו את דעתכם, והאם זה באמת שווה את המחיר , או שעדיף משהו אחר........ תודה מראש (ורד)
 

שלום,

איך בדקת את המסך? רק סרטי HD? או גם בערוצי טלוויזיה?
מה השימוש העיקרי שלך במסך?

בסה"כ מדובר על תקציב מכובד ועדיף לבדוק טוב לפני שמוציאים סכום כזה.
 
היי, לשימוש של סרטים ומחשב, יש לך המלצה אחרת?

אשמח לשמוע......
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור