חברתי מחשב לlcd ולא שומעים

  • פותח הנושא פותח הנושא usanet
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

usanet

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
אני מנסה לחבר את המחשב בטלויזיה.
קניתי כבל -HDMI -> DVI וחירבתי בין טלווזיה למחשב ואני מצליח לראות את מחשב בטלוויזיה ללא בעיה.
הבעיה שלא שומעים! [עצוב] .

מבחינת אודיו חיברתי כבל 1ל-1 מטלוויזיה לline out של כרטיס קול.
יש לי טלווזיה LG 37LC2RR A.
כ. קול של Realtek.

לא ברור לי למה לא שומעים.

אני אשמח אם מישהו יש לו רעיון מה הבעיה....

תודה!
 

יש אפשרות שתעלה צילום או לינק של החיבורים במסך.
חייבת להיות שייכות של הסאונד בהתאמה לוידיאו.לדוגמא ברוב המסכים לVGA צמוד כניסת סאונד 3.5 PC שמתאימה גם לDVI./HDMI או R'L סטריאו.
 
מצורף כל אפשרות חיבורים של הטלוויזיה

היי

תודה על תגובה המהירה
אני שולח לך בתגובה זאת את הדף מתוך התדריך של הטלוויזיה עם כל אפשרויות החיבורים שיש לטלוויזיה.
לפי המדריך הזה אני יש כניסה של אודיו שמשמת כשמחברים RGB וכמחרברים HDMI.

לפי מה שקראתי במדריך אני מחבר את זה לכניסה הנכונה בטלוויזיה אבל עדיין משום מה זה לא עובד.

אני חושב אולי משהו בהגדרות במחשב עצמו לא נכו.....
 

תמונות מצורפות

  • 12.jpg
    12.jpg
    KB 112 · צפיות: 490
זו הכניסה שצמודה לכניסת RGB PC (מצד שמאל שלה).
חבר אוזניות ליציאת האודיו במחשב, לבדיקת שמע.
 

לא שומעים

ראשית תודה על תשובה.

כן לשם חיברתי.

אני כבר בדקתי את הכניסה הזאת, היא משמשת גם את RGB אז ששמתי בטלוויזיה RGB כן שמעו. הבעיה שאני בוחר HDMI אז לא שומעים. הכניסה הזאת אמורה לשמש גם וגם.

אני אשמח לשמוע עוד הצעות...
 
מצאתי את בעיה למה לא שומעים

קראתי איפהשהו כשמחברים בין dvi לhdmi בכרטיס מסך של nvidia אז הכרטיס מסך מעביר כביכול קול אבל מכיוון שכבל שיש לי לא מעביר קול אז כביכול הוא מעביר קול שקט ואז לא שומעים.
כדי לוודא שזה נכון ניתקתי את כבל dvi-hdmi ואכן שומעים.
הבעיה שאיפה שקראתי את זה לא כתוב מה הפיתרון....

יש למשהו רעיון איפה אני מגדיר בכרטיס מסך כדי לבטל את זה?

תודה מראש!
 
אולי אתה צריך לבחור התקן אודיו אחר (ולא את זה של NVIDIA) מתוך הרשימה בהגדרות קול (שולחן עבודה).
 

אולי אתה צריך לבחור התקן אודיו אחר (ולא את זה של NVIDIA) מתוך הרשימה בהגדרות קול (שולחן עבודה).


לא ברור לי איפה בשולחן עבודה יש הגדרות קול.
יש מצד ימין ליד השעה את אייקון של השמע אבל לא ריאתי שם שיש רשימה של התקן אודיו.


תוכל בבקשה לפרט למה אתה מתכון...

תודה!
 
צודק, הכוונה היתה ל- CONTROL PANEL
 
עדיין לא מצליח לשמוע בטלוויזיה

נכנסתי להתקני אודיו ובכלל לא מופיע לי אפשרות של Nvidia מופיע לי רק הפרטים של הכרטיס קול.

אני עדיי לא מצליח לשמוע מהטלויזיה.
אז עכשיו אני יכול או לראות את מחשב בטלויזיה או לנתק את הכבל של הhdmi ואז אני רק שומע.

אני אמשח אם מישהו יוכל לעזור לי אני כבר מיואש....

תודה
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור