LCD חברים אני חדש כאן ויש לי שאלה בהקשר למסך LCD32 סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא הקטלני10
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הקטלני10

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי את המסך לפני שנה וחצי הבעייה שאני רוצה לדבר אלייה היא אך ורק במשחקי כדורגל בערוץ 5 5+ ועורץ22 וערוץ10..הבעייה היא שבמשחק הכדורגל אני רואה 3 צליליות שחורות כאלו לאורך המסך כמו קווים שחורים בהירים מאוד..ולעומת זאת בטלוויזיה בחדר אין לי בעייה כזאת האם הבעייה במסך או בממיר של הוט ?. אני רוצה לציין שביתר הערוצים אין את הצלליות האלו..מה הבעייה כאן לדעתכם בתודה מראש.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור