חבילה מאיביי הגיעה דרך USHOPS מלאה ב- JUNK


aviv007

אוהב את התחום
הודעות
331
מעורבות
78
נקודות
28
שלום לכולם,

לפני כשבועיים הזמנתי מאתר ebay שואב אבק חדש של דייסון. מכיוון שהמוכר לא שולח לישראל נאלצתי להשתמש בשירות של USHOPS - שלחתי לדלוואר ולאחר מכן הוא נשלח לניו ג'רסי ומשם אליי.
לאחר שהמשלוח הגיע לביתי, פתחתי את הקופסא ונדהמתי - החבילה מלאה בזבל וצינור ארוך, כנראה כדי ליצור הדמיה בשיקוף ולהוסיף משקל שאכן מדובר בשואב של דייסון. יש לציין שלמוכר פידבק של 99.5% והוא מפרסם באיביי מספר מוצרים נוספים למכירה.

פניתי למוכר שהתפלא בכלל למה המוצר הגיע לישראל, ופניתי לאיביי שלא ממש עוזרים כי מדובר בשילוח דרך צד שלישי. בהתחלה, נראה כי המוכר לא מכחיש ששלח את המוצר, אך אחרי שנתתי לו פידבק שלילי הוא רשם ששלח מוצר חדש והוא פונה למשטרה ולאיביי להגיש תלונה על USHOPS ועלי.

פניתי לפייפאל ופתחתי קייס והנושא עדיין בבדיקה, וכן פניתי ל- USHOPS בטענה שמבחינתי לא קיבלתי את המוצר, שילמתי ביטוח ואני מבקש שיפעילו אותו.

האם מישהו נתקל בדבר דומה בעבר? מה עוד אפשר לעשות על מנת לקבל את הכסף חזרה (עלות דייסון + שילוח ומיסים ששולמו ל- USHOPS)?
 

תמונות מצורפות

  • d1.jpg
    d1.jpg
    KB 186.7 · צפיות: 81
  • d2.jpg
    d2.jpg
    KB 170.4 · צפיות: 82
  • d3.jpg
    d3.jpg
    KB 101.1 · צפיות: 81
  • d4.jpg
    d4.jpg
    KB 171.5 · צפיות: 85

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
580
מעורבות
100
נקודות
43
מעולם לא נתקלתי באירוע כזה, אבל ההתנהלות לא אמורה להיות שונה מכל מקרה בו לא הגיע המוצר שהוזמן.
מכיוון שהשילוח אצלך בוצע באמצעות שני משלחים, זה הופך את התהליך למעט מורכב יותר, כי כל אחד עלול להטיל האחריות על השני.
הבשורות הטובות שיש לך את פייפאל, שיוכלו להגן עליך.
במידה ולא עשית עד כה, אני מציע שראשית תפתח מחלוקת באיביי.
במקביל תשקול לממש את הביטוח של USHOPS במידה ושילמת עליו.
"ביטוח החבילה מכסה נזק פיזי שעלול לקרות במהלך השילוח לארץ ואו אובדן החבילה".
שים לב שהפעלת הביטוח של USHOPS כרוכה בתשלום השתתפות עצמית בגובה מינימלי של עד $250. לכן יתכן ולמוצר שרכשת הביטוח לא כדאי.

בהצלחה!
 

omi

חבר משקיען
הודעות
665
מעורבות
288
נקודות
63
הסיבוך של שתי תחנות הוא רציני. איך כתבת פידבק שלילי לחנות, אם אתה לא בטוח או לפחות די משוכנע שהפאשלה אצלם?

הבעיה האמיתית שלא ברור באיזה שלב החליפו את התוכן. במקרה שחבילה ניזוקה אז ברור שזה במשלוח, כאן - בכל תחנה אפשר היה יכול לפתוח ולהחליף.

מקווה שתקבל החזר, זה בטח מבאס לפתוח חבילה ולראות כזה דבר!!
 

aviv007

אוהב את התחום
הודעות
331
מעורבות
78
נקודות
28
מעולם לא נתקלתי באירוע כזה, אבל ההתנהלות לא אמורה להיות שונה מכל מקרה בו לא הגיע המוצר שהוזמן.
מכיוון שהשילוח אצלך בוצע באמצעות שני משלחים, זה הופך את התהליך למעט מורכב יותר, כי כל אחד עלול להטיל האחריות על השני.
הבשורות הטובות שיש לך את פייפאל, שיוכלו להגן עליך.
במידה ולא עשית עד כה, אני מציע שראשית תפתח מחלוקת באיביי.
במקביל תשקול לממש את הביטוח של USHOPS במידה ושילמת עליו.
"ביטוח החבילה מכסה נזק פיזי שעלול לקרות במהלך השילוח לארץ ואו אובדן החבילה".
שים לב שהפעלת הביטוח של USHOPS כרוכה בתשלום השתתפות עצמית בגובה מינימלי של עד $250. לכן יתכן ולמוצר שרכשת הביטוח לא כדאי.

בהצלחה!
פתחתי מחלוקת באיביי - הם מתנערים מכיוון שמעורב צד שלישי בעיניין.
בפייפאל גם פתחתי קייס והנושא עדיין בבדיקה. בכל מקרה, דרכם גם אם הטיעון יתקבל אני אפסיד את עליות השילוח והמיסים לארץ.
לגבי USHOPS, הם מתנערים מאחריות למרות שהמוצר היה מבוטח וטוענים שאי אפשר להפעיל את הביטוח בטענה שהחבילה הגיעה, ולמרות שהוסבר להם שהמוצר עצמו לא הגיע. הם כמובן גם זורקים את האחריות רק על המוכר.
 

aviv007

אוהב את התחום
הודעות
331
מעורבות
78
נקודות
28
הסיבוך של שתי תחנות הוא רציני. איך כתבת פידבק שלילי לחנות, אם אתה לא בטוח או לפחות די משוכנע שהפאשלה אצלם?

הבעיה האמיתית שלא ברור באיזה שלב החליפו את התוכן. במקרה שחבילה ניזוקה אז ברור שזה במשלוח, כאן - בכל תחנה אפשר היה יכול לפתוח ולהחליף.

מקווה שתקבל החזר, זה בטח מבאס לפתוח חבילה ולראות כזה דבר!!


נתתי פידבק שלילי מכיוון שאני לא ממש מאמין למוכר, הוא כל הזמן מנגן על העובדה שהחבילה נשלחה דרך צד שלישי, עם כל המשמעות שבעניין, כאשר בהתחלה אפילו לא הכחיש לגבי המוצר שנשלח. כמו כן בהסתכלות לאחור, המחיר נמוך בצורה מעט מחשידה.
כמו כן, בהתכתבות עם USHOPS הם העלו טענה דיי הגיונית - מדובר על מרכז לוגיסטי ששולח חבילות, מתי ואיך יוכלו להכניס דברי מזון לתוך החבילה, זה מצריך הכנות מראש.
מבאס בהחלט - בעיקר את אישתי :confused:
 
  • Like
Reactions: omi

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
580
מעורבות
100
נקודות
43
האם שיתפת את איביי, או יותר גרוע, את המוכר באיביי בכך שהמוצר עבר לידי USHOPS ולאחר מכן הגיע אליך?
אם כן, אז לדעתי זו היתה טעות מצידך ששיתפת.
איביי או המוכר לא אמורים לדעת שהמוצר נשלח ל-USHOPS, כי הכתובת שלהם סתמית, ואתה היית בסה"כ מודיע למוכר שהאריזה לא כוללת את המוצר.
יש לך דרך לתקן זאת?
אני שואל כי שיתוף המוכר במידע שאתה שולח ב- USHOPS כנראה גרם לו להבין שיש אפשרות לעשות עליך קופה. הוא יטיל את האשמה על המשלח שלך, ואתה תישאר חסר אונים. החבילה שהכינו לך לא נראית כמו ערימה של זבל, שדוחפים בחופזה לחבילה ששדדו לפני רגע. לי זה נראה יותר כמו תחבולה מוכנה מראש. מישהו סידר את זה יפה והכין זאת מראש. אם שיתפת את המוכר והתייעצת איתו על USHOPS או על שילוח דרך צד ג', כנראה שמדובר בו.
 

aviv007

אוהב את התחום
הודעות
331
מעורבות
78
נקודות
28
האם שיתפת את איביי, או יותר גרוע, את המוכר באיביי בכך שהמוצר עבר לידי USHOPS ולאחר מכן הגיע אליך?
אם כן, אז לדעתי זו היתה טעות מצידך ששיתפת.
איביי או המוכר לא אמורים לדעת שהמוצר נשלח ל-USHOPS, כי הכתובת שלהם סתמית, ואתה היית בסה"כ מודיע למוכר שהאריזה לא כוללת את המוצר.
יש לך דרך לתקן זאת?
אני שואל כי שיתוף המוכר במידע שאתה שולח ב- USHOPS כנראה גרם לו להבין שיש אפשרות לעשות עליך קופה. הוא יטיל את האשמה על המשלח שלך, ואתה תישאר חסר אונים. החבילה שהכינו לך לא נראית כמו ערימה של זבל, שדוחפים בחופזה לחבילה ששדדו לפני רגע. לי זה נראה יותר כמו תחבולה מוכנה מראש. מישהו סידר את זה יפה והכין זאת מראש. אם שיתפת את המוכר והתייעצת איתו על USHOPS או על שילוח דרך צד ג', כנראה שמדובר בו.
לא שיתפתי טרם הקניה שאני מתכוון להשתמש בשרות של משלח צד שלישי, אך ברגע שהבין שעשיתי זאת לאחר שהתלוננתי בפניו ובפני איביי שעשיתי זאת בטענה שעלה לא מעט מעבר לעלות המוצר ואני דורש גם פיצוי על זה, הוא נצמד רק לעובדה הזאת מבלי להכחיש יותר מידי את הטענות שלא שלח את המוצר.
לגבי התחבולה המוכנה מראש, מסכים בהחלט! נראה שהייתה כאן מחשבה ליצור הדמיה ומשקל במידה ויעבור שיקוף, לא משהו שעושים בין המשלוחים בתוך מרכז לוגיסטי.
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
580
מעורבות
100
נקודות
43
כתבת לו מפורשות שזיהית התרמית רק כשהיגיע לישראל, אחרי ש-USHOPS העבירו לך אותו?
או שכתבת שהשתמשת בשירותי USHOPS?
אם כן, זו בעיה.
סיפקת לו טיעון חזק כנגד.
אני שואל כי תיאורתית גם USHOPS יכלו לגלות התרמית, שהרי חברות שילוח פותחות לעיתים אריזות כדי לצמצם את הנפח שלהן.
 

kyroz

חבר משקיען
הודעות
839
מעורבות
41
נקודות
28
מזעזע
אבל אתה מוגן גם ע"י איביי, גם ע"י פייפאל והאופציה האחרונה היא חברת האשראי.
עדיף לפתור את העניין דרך איביי\פייפאל ורק לאחר מכן במידה ואין ברירה לפנות לחברת האשראי ולדווח על כשל תמורה.
זו אופציה אחרונה כי יש סיכוי שאחר כך תהיה לך בעיה להשתמש בפייפאל עם הכרטיס הזה כי כביכול "עקפת" אותם.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,372
מעורבות
1,312
נקודות
113
באמת מזעזע
אבל אני פסימי
 

aviv007

אוהב את התחום
הודעות
331
מעורבות
78
נקודות
28
כתבת לו מפורשות שזיהית התרמית רק כשהיגיע לישראל, אחרי ש-USHOPS העבירו לך אותו?
או שכתבת שהשתמשת בשירותי USHOPS?
אם כן, זו בעיה.
סיפקת לו טיעון חזק כנגד.
אני שואל כי תיאורתית גם USHOPS יכלו לגלות התרמית, שהרי חברות שילוח פותחות לעיתים אריזות כדי לצמצם את הנפח שלהן.
העברתי לו תמונות כחלק מההתכתבות לצורך הפניה לאיביי, וציינתי שהשתמשתי בשירות של USHOPS + צירוף קבלה על השירות, כחלק מהוכחה לאיביי ששילמתי אקסטרה על המוצר ולא אני זה שביצע את התרמית.
לא חשבתי באותו הרגע על האופציה של התנערות מאחריות של איביי במקרה כזה. טעות שלי!
לגבי צמצום הנפח של החבילה, חברת השילוח לא עושה זאת אם לא מבקשים במפורש. בדר"כ זה גורר תוספת עלות.
 

aviv007

אוהב את התחום
הודעות
331
מעורבות
78
נקודות
28
מזעזע
אבל אתה מוגן גם ע"י איביי, גם ע"י פייפאל והאופציה האחרונה היא חברת האשראי.
עדיף לפתור את העניין דרך איביי\פייפאל ורק לאחר מכן במידה ואין ברירה לפנות לחברת האשראי ולדווח על כשל תמורה.
זו אופציה אחרונה כי יש סיכוי שאחר כך תהיה לך בעיה להשתמש בפייפאל עם הכרטיס הזה כי כביכול "עקפת" אותם.
כמו שכתבתי, איביי דיי מתנערים מאחריות בגלל השימוש בשילוח צד שלישי.
בפייפאל הנושא עדיין בבדיקה. בכל מקרה, את העלות של USHOPS והמיסים אני לא אקבל.
חברת האשראי במקרה שלי היא בקנדה (כרטיס קנדי דרך החשבון של אישתי), מה שמסבך את העניין אף יותר - הבירוקרטיה הקנדית מתישה!
 

aviv007

אוהב את התחום
הודעות
331
מעורבות
78
נקודות
28
באמת מזעזע
אבל אני פסימי
פייפאל התקווה האחרונה. סיפקתי להם המון חומר לטובתי, מקווה שישתכנעו.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,372
מעורבות
1,312
נקודות
113
פייפאל התקווה האחרונה. סיפקתי להם המון חומר לטובתי, מקווה שישתכנעו.

לי לא היה ניסיון טוב עם paypal, היו כמה הזדמנויות.. הם פעם כתבו לי שאלי לשלוח חזרה מוצר תקול למשל.

אבל תנסה
 

aviv007

אוהב את התחום
הודעות
331
מעורבות
78
נקודות
28
לי לא היה ניסיון טוב עם paypal, היו כמה הזדמנויות.. הם פעם כתבו לי שאלי לשלוח חזרה מוצר תקול למשל.

אבל תנסה
זה בערך מה שאיביי רצו בהתחלה, שאני אשלח את הקופסה עם ה- JUNK בחזרה למוכר. הקייס נסגר אוטומטית ברגע שפתחתי קייס לפייפאל.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,372
מעורבות
1,312
נקודות
113
זה בערך מה שאיביי רצו בהתחלה, שאני אשלח את הקופסה עם ה- JUNK בחזרה למוכר. הקייס נסגר אוטומטית ברגע שפתחתי קייס לפייפאל.

אני פעם הזמנתי איזה סוללות, לא זוכר בדיוק למה דרך ebay, אולי לא מצאתי ב-amazon.
ופתאום, לאחר שקיבלתי מוצר דפוק, רציתי צדק, אם כי סכום הקנייה היה מצחיק.
אז הלכתי לדואר, עמדתי בתור ושלחתי חזרה. לצערי זה הלך לאיבוד במכס ביו יורק.
לאחר מכן פתחתי קריאה מול דואר ישראל שדרכם שלחתי חזרה ולאחר חודשים (!) קיבלתי כספי ביטוח :)

פעם מוכר שלח לי מוצר תקין אבל דגם אחר, ישן יותר.
paypal הציעו פשרה של פיצוי והסכמתי

את דייסון V10 שלי קניתי ב-amazon אגב, שרות של אמזון מעולה (אבל צריך לשים לב שאתה קונה מאמזון)

בקיצר, תנסה, שיזיעו, שירגישו רע עם עצמם לפחות,
אולי תצליח.
 

aviv007

אוהב את התחום
הודעות
331
מעורבות
78
נקודות
28
אני פעם הזמנתי איזה סוללות, לא זוכר בדיוק למה דרך ebay, אולי לא מצאתי ב-amazon.
ופתאום, לאחר שקיבלתי מוצר דפוק, רציתי צדק, אם כי סכום הקנייה היה מצחיק.
אז הלכתי לדואר, עמדתי בתור ושלחתי חזרה. לצערי זה הלך לאיבוד במכס ביו יורק.
לאחר מכן פתחתי קריאה מול דואר ישראל שדרכם שלחתי חזרה ולאחר חודשים (!) קיבלתי כספי ביטוח :)

פעם מוכר שלח לי מוצר תקין אבל דגם אחר, ישן יותר.
paypal הציעו פשרה של פיצוי והסכמתי

את דייסון V10 שלי קניתי ב-amazon אגב, שרות של אמזון מעולה (אבל צריך לשים לב שאתה קונה מאמזון)

בקיצר, תנסה, שיזיעו, שירגישו רע עם עצמם לפחות,
אולי תצליח.
יש את אמאזון, ויש את כל שאר. אין בכלל מה להשוות!
באמאזון אני מקבל החזרים במידה והם גבו יותר מיסים לאחר השילוח. באמאזון לא שואלים שאלות כמעט - הלקוח הוא לפני הכל!
כבר קרה לי שחבילה ששלחתי דרך אמאזון הופיעה לאחר כשבועיים בסטטוס "חבילה אבדה". פניתי בצ'ט לשירות, בלי יותר מידי שאלות זיכו אותי ואפילו אמרו לשמור את החבילה במידה ומגיעה. לאחר כחודשיים החבילה פתאום נחתה אצלי עם שליח עד הבית.
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
580
מעורבות
100
נקודות
43
יש את אמאזון, ויש את כל שאר. אין בכלל מה להשוות!
באמאזון אני מקבל החזרים במידה והם גבו יותר מיסים לאחר השילוח. באמאזון לא שואלים שאלות כמעט - הלקוח הוא לפני הכל!
כבר קרה לי שחבילה ששלחתי דרך אמאזון הופיעה לאחר כשבועיים בסטטוס "חבילה אבדה". פניתי בצ'ט לשירות, בלי יותר מידי שאלות זיכו אותי ואפילו אמרו לשמור את החבילה במידה ומגיעה. לאחר כחודשיים החבילה פתאום נחתה אצלי עם שליח עד הבית.
הי אביב,
מקווה שתקבל את כספך בחזרה.
אשמח לנחם אותך בכך שבקרוב מאד תוכל לקרוא כאן סקירה מעמיקה על מוצר במחיר משתלם במיוחד, ששם בכיס הקטן את ה- V10 הותיק.
 

יעקב ח

חבר משקיען
הודעות
1,089
מעורבות
162
נקודות
63
לגבי התחבולה המוכנה מראש, מסכים בהחלט! נראה שהייתה כאן מחשבה ליצור הדמיה ומשקל במידה ויעבור שיקוף, לא משהו שעושים בין המשלוחים בתוך מרכז לוגיסטי.
אולי דווקא כן זה היה במרכז הלוגיסטי? אתה כנראה לא תדע לעולם.
הרי אמרת שלמוכר יש פידבק גבוה אז למה לו לעשות דבר כזה ולהסתכן?
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,372
מעורבות
1,312
נקודות
113
אולי דווקא כן זה היה במרכז הלוגיסטי? אתה כנראה לא תדע לעולם.
הרי אמרת שלמוכר יש פידבק גבוה אז למה לו לעשות דבר כזה ולהסתכן?

ולמרכז הלוגיסטי יש אינטרס?
לפועל שעובד שם, כן?
 

למעלה