זקוק לעצה בנוגע לטלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא ecentaur
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ecentaur

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אני זקוק לייעוץ בנוגע לבחירת טלויזיה.

להלן השיקולים:
1) אני לא מחובר לכבלים ולא צופה בשידורי טלויזיה.
2) אני צופה בעיקר בסרטי DVD בפורמט סטנדרטי.
3) עד היום צפיתי בסרטים דרך מחשב במסך CRT.
4) אני לא צופה צורך לתמיכה ב-HD בעתיד הקרוב.
5) אני רוצה לקנות טלויזיה גדולה יותר לסלון (עד עכשיו השתמשתי כאמור במסכי מחשב 17/19 אינטש) ולחבר אליו נגן DVD, או לחלופין לחבר אליו מדיה סטרימר, או מחשב מדיה סנטר ביתי שיוכל לנהל גם את המוזיקה שלי.
6) מבחינת מקום אין הכרח בטלויזיה דקה.
7) מרחק ישיבה מהטלויזיה יהיה כ-2.5 מטר.
8) תקציב לטלויזיה עד 4000 ש"ח.

נדמה לי שבתקציב הזה עדיף לי לקנות טלויזיה CRT כדי לקבל את חויית צפייה הטובה ביותר, האם אתם מסכימים להערכה זו?
מהו גודל המסך המומלץ למרחק צפייה של 2.5 מ'?
האם יש פרמטרים\תכונות מסוימות בטלויזיה שאני צריך לחפש כדי להנות באופן מקסימלי מהעובדה שהמחשב יחובר למדיה סטרימר או מחשב מדיה ביתי?
האם יש לכם המלצות לגבי טלויזיה מסויימת?

בתודה מראש לכולם,

הלל
 

נערך לאחרונה ב:
בגדול אתה צודק שמסך CRT יכול לתת לך את הפתרון שאתה צריך - כמו כן ניתן למצוא מסכי כאלו מעולים ביד שניה.
פרט לנושא של המחשב שעברו LCD יתן לך יתרון על CRT
 
הבעיה היא שמסך CRT הוא בדרך כלל (95%) 4:3 ואילו רוב הסרטים (שזה מה שאתה צופה) הם 16:9
גם במסך 4:3 בגודל 29'(אני מניח שאתה חושב על הגודל הזה) רואים קטן יחסית בגלל השטח המבוזבז (שוליים שחורים)

לדעתי בפלזמה 32' (LG למשל) תקבל שטח מסך נטו גדול יותר עם תמונה טובה בתחום המחיר שאתה מדבר

ירון
 
אם אתה לא צופה בטלוויזייה,אז LCD 32 יתאים לך.

לדעתי,אם אתה צופה בדיוידי,תוכל לנצל בצורה מקסימלית את הצפייה עם מסך LCD

בתקציב שציינת,היטאצ'י A01 נותנת תמורה טובה מאוד.

מציע לך לראות אותה,ולהחליט.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור