זקוק לעזרתכם בבחירת מסך לאחר סקר שוק.

  • פותח הנושא פותח הנושא uri_av
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

uri_av

חבר אתר
הודעות
38
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
אחרי סקר שוק הלכתי אתמול לביג בוקס במטרה לקנות lcd.

ראיתי מס' דגמים נחמדים כגון:

sharp - LC42WD1E
PHILIPS-42PFL5322
SONY-KDL40P3000E

באמצע ההתלבטות הלכתי לאיזור הפלזמות ואם לומר את האמת אני חושב שלפלזמות היה יתרון גדול בכל הנוגע לאיכות תמונה.

הדגם שמצא חן בעיני:
פלסמה : samsung PS42Q91H
פשוט מסך מצויין - קראתי גם בקורות מעולות בזאפ.

האם מישהו מכיר את המסך הזה ויכול להמליץ? אני בעיקר מעוניין במסך לטובת dvd ומשחקים בלי טלוויזיה כמעט.

רק דבר נוסף,החדר מואר בשעות היום באור אך לא אור שמש ישיר אני יכול להצליל קצת עם וילונות אך יש אור. כמה זה ייפגע באיכות התמונה?

תודה לכולכם.
 

אור לא פוגע ברמה גבוהה באיכות תמונה כמו שקורה עם מקרנים.
מה שכן, למסך פלזמה יש נטייה להחזיר לך אור מאחר והמסך הוא מבריק, שלא כמו ב LCD.
אגב, אולי דווקא לטובת תוכן HD וגיימינג (ב HD כמובן) הייתי שוקל LCD ולא פלזמה.
אבל זה אני.
 
ברב המדריכים שקראתי אמרו דווקא שפלסמה עדיפה על lcd

ברב המדריכים שקראתי אמרו דווקא שפלסמה עדיפה על lcd אם השימוש הוא משחקים וסרטים.
 
אני מתכוון לתוכן HD, גם בסרטים וגם בגיימינג.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור