זקוק לעזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא Ronnym1964
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Ronnym1964

אוהב את התחום
הודעות
156
מעורבות
20
נקודות
18
הי,

יש לי טלויזיה פלזמה מסוג panasonic TH-P50ST60M
בת כארבע שנים.
מצב חדש ואני מאוד מרוצה ממנה
השימוש היחיד בה היה לצפיה מזדמנת בחיבור למחשב.

לצערי הלך לה כרטיס ה Hdmi.
היבואן בארץ פשט רגל ואני לא מוצא לוח כזה בדיוק באתרים בחו"ל.
אין לדגם הזה כניסת DVI

האם יש למישהו רעיון איך לצפות בחיבור למחשב בדרך אחרת?

הרבה תודה,

רוני
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור