זקוק לעזרה - שאלת כבלים

  • פותח הנושא פותח הנושא Spidi man
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Spidi man

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
1
שלום.

ברשותי טלווזיה מסוג LG 42PG200R וממיר HOT עם יציאת סקארט.
אני מעוניין לקנות כבל סקארט - וראיתי את הכבל הבא:
http://ultrapro.co.il/products/89847

עכשיו לשאלות :מבולבל:
1. מישהו מכיר את החברה הזאת ? הבנתי שהחברה בסך הכל מוכרת כבלים באיכות טובה ומשתלמת למחיר, יש עוד דעות ?

2. לפי מה שהבנתי יש דבר הנקרא SCART FULL - מה זה ? איך אני יודע שהטלווזיה שלי תומכת בזה ? איך אני יודע שהכבל שלי הוא אכן כזה ? - מה המשמעות של הדבר ?

אשמח לתשובות.
תודה.
:)
 

וכמה יעלה משלוח?

למה לא תיגש לחנות בשכונה או בקניון הקרוב?
אינני מאמין שזהב כל שהוא עושה את ההבדל.
 
כבל סקארט 21 פינים לטעמי:
*כבל עבה עם סכוך טוב לגוף ולמעטפת.
*הפלאג צריך להיות ישר ולא זויתי,והזכר יושב בנקבה בצורת נעילה.
כל יתר ההגדרות "המפוצצות" זניחות.תפקיד הפינים להעביר מידע
מהמסך למקור הלוך חזור, ותו לא.רוב הכבלים העממים יעשו את העבודה.
הסקארט ברוב המסכים תומך בארגיבי,וחלקם גם באסוידיאו.ניתן לבדוק בקלות
בכל מפרט של מסך באינטרנט .
 
נערך לאחרונה ב:
תודה זורו.

במסך שלי יש 2 סקארט. האם הם Full ? (אתה יודע לפי הדגם שנתתי ?)
האם הכבל שציינתי קודם הוא FULL או לא ?
 

אני מאמין שהסקארט "בלגי" תומך בכל הפונקציות של הסקארט.חסר שלא.
ההגדרה "פולסקארט" נשמעת לי כמו תרגום לא מוצלח.לא מקובל להשתמש במונח הזה לפי מיטב נסיוני,אולי ב"פוקר".:)
 
כן - הוא אמור להתאים לממיר של הכבלים

תודה זורו.

במסך שלי יש 2 סקארט. האם הם Full ? (אתה יודע לפי הדגם שנתתי ?)
האם הכבל שציינתי קודם הוא FULL או לא ?

לפחות אחד מהם - תבדוק בחוברת של המסך.
אני גם ממליץ על החנות שהבאת - הייתי שם פיזית.

בקונקטור של סקארט יש 21 פינים. כבל סקארט ל- סקארט מחבר את כולם.
במכשירים אפשר להגדיר כל מיני חיבורים. למשל בממיר הוט יש להגדיר בהגדרות שהממיר יוציא RGB. המסך הנ"ל של LG לפי המפרט שלו תומך ב- RGB, ועליך להתחבר לאותו שקע סקארט שתומך בכך. זהו החיבור הכי איכותי שתוכל כרגע עבור הכבלים.
 
תודה ספי.
אז לפי מה שאתה אומר (תקין אותי אם אני טועה), הכבל שברצוני לקנות (שצרפתי אליו לינק) הוא כבל Full Scart שינוצל במלואו.

הבנתי נכון ?

תודה שוב !
 

שלום spidi
אני מתכוון לקנות את 42pg200r.
האם אתה מרוצה ?
האם אתה מחבר מחשב מי DVI ל HDMI ?
אייך היא בחדר מואר ?
תודה מראש
אורן
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור