זקוק לעזרה בקניית טלוויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא yanson
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yanson

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
קודם כל אתוודה שאני לא מבין כלום בטלוויזיות, אז אני אנסה לתת לכם את כל הפרטים הדרושים כדי שתוכלו לעזור לי.
אני מתלבט בין 32" ו37" והתקציב שלי הוא 4000 שקל, אך הוא גמיש במידת הצורץ.
הטלויזיה מיועדת לסלון במרחק צפייה של 3 מטר בערך.
כמו כן הבנתי שממרחק צפייה כזה אין חשיבות גדולה להבדל בין HD ו FULL HD .
השימוש העיקרי , וכמעט היחיד בטלויזיה הוא צפייה בשידורי הכבלים ולעיתים בסרטים.
על דגם מסוים שלדעתכם טוב משמעותית, אהיה מוכן גם להוציא יותר כסף. אך באופן כללי אני מעדיף משהו זול, גם אם אין לו איכות צפייה טובה במיוחד.

תודה רבה על העזרה, וכל המלצה תתקבל בברכה.
 

3 מטרים מתאים יותר ל- 37".
אם אתה צופה בעיקר בשידורי טלויזיה רגילים, אולי דווקא פלזמה תתאים לך יותר, כמו למשל דגמי PV 8 / 80 של פנסוניק, או הדגמים החדשים של סמסונג ו- LG.
אלו דגמי 42" שגם מתאים למרחק.
ב- LCD, אפשר לבדוק את TOSHIBA CV500, סמסונג A450, שארפ 44
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור