זקוק לעזרה בבחירת מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא pumiki
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

pumiki

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
בוקר טוב,
אני מחפש לקנות מסך פלזמה 42" לסלון, מרחק צפייה כ- 3.5 מטר.
תקציב בסביבות 6000-8000 ש"ח
עיקר השימוש הוא צפייה בשידורי טלוויזיה רגילים (אנטנה), צפייה בסרטים/סדרות ב- DVD וקצת PS2.
הייתי דיי נעול על דגם של LG 42PG60UR, אבל משום מה נגמר בחנויות ואמרו לי שלא בטוח שיביאו עוד, נשמע לי קצת מוזר הסיפור הזה.
בקיצור למישהו יש המלצה על דגם שייענה על צרכיי?
מישהו יודע מה הסיפור על הדגם הספציפי של LG?
תודה ויום טוב.
 

תבדוק את הסמסונג A450.(פלזמה.)
פנסוניק PV80 פלזמה.:)
תתקשר ליבואן ותברר אם הפסיקו להביא את הדגם .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור