זקוק להמלצתכם בנושא גודל מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא laleilula
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

laleilula

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים,
ההתלבטות הקשה שלי היא בנושא גודל מסך.
אני חושב לרכוש מסך LCD לסלון בבית חדש.
ההחלטה על LCD נובעת מחשש להשתקפות חזקה דרך דלתות זכוכית גדולות למרפסת. זאת למרות שאישית אני מעדיף באופן כללי את סוג התמונה שנותנת פלסמה על פני זו של LCD.

השימושים העתידיים שלי במסך :
50% - SD
10% - שדורי ערוצי כבלים HD
30% - PS3
10% - DVD, BR

מרחק הצפייה - 3.90 - 4 מ'

בכל החנויות המתמחות והרשתות יעצו לי מסך 42' במרחק שכזה. ביחוד לאור העובדה שאני אראה הרבה SD וב LCD באופן כללי תמונה של שדורים כאלו לא נראית הכי טוב (ולא משנה איזה דגם תקחו בחשבון), ועל אחת כמה וכמה במסך שמגדיל הכל.
מצד שני, חברים אמרו לי לקחת 47' כי אחרת אחמיץ את חווית הצפיה במסך גדול.

עוד שיקול שצריך לקחת בחשבון זה הנושא התקציבי.
כמובן שאם אלך על מסך 42' אוכל באותו התקציב להשיג אולי דגם טוב יותר
מאשר עוד 2,500-3,000 ש"ח בעבור מעבר למסך 47'.

חשוב לי לקבל המלצות ביחוד מכאלו שיש להם בבית מרחק צפיה שכזה ומסך 47' או 42'.
מה לדעתכם עדיף ?
 

לא רשמת תקציב.
ממליץ לך ללכת לחנויות לעמוד במרחק הצפייה בבית
להשוות גדלים.לדעתי מסך 50" פלזמה יתאים לך, במידה
ואין חלון מול המסך,
 
כפי שרשמתי יש חלון באזור ואני חושש מהשתקפות ולכן חושב על LCD ולא פלסמה.
לגבי תקציב זה לא רלוונטי כי השאלה שלי היא לגבי גודל מסך.
42' יהיה יותר זול מ 47' בכל דגם של מסך, לא משנה מה התקציב שלי.
לא נראה לך ש 50 זה גדול מדי למרחק 4 מ' ?
 
אני הייתי לוקח 50" למרחק הזה ללא היסוס, אבל יש כאן גם ענין של טעם אישי.
מומלץ ללכת לחנות, לעמוד במרחק השווה לזה שבבית ולהחליט בעצמכם, תבקשו לצפות בשידורים רגילים וגם ב- HD.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור