זקוק להמלצה מסך 55

  • פותח הנושא פותח הנושא Droripr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Droripr

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
0
נקודות
6
שבת שלום
ברשותי היום פלזמה 50 של פיוניר שאני לא מחליף לאף מסך אחר
אבל לצערי היא כנראה התקלקלה לי ולתקן זה בעייתי
איזה מסך 55 היים נחשב הכי קרוב לרמה של הפלזמה פיוניר לדעתכם?
לי המליצו על הפנסוניק dx700
שהיא אומנם 58 אבל אמרו לי הכי קרובה לפיוניר
אשמח לשמןע המלצות
 

שבת שלום
ברשותי היום פלזמה 50 של פיוניר שאני לא מחליף לאף מסך אחר
אבל לצערי היא כנראה התקלקלה לי ולתקן זה בעייתי
איזה מסך 55 היים נחשב הכי קרוב לרמה של הפלזמה פיוניר לדעתכם?
לי המליצו על הפנסוניק dx700
שהיא אומנם 58 אבל אמרו לי הכי קרובה לפיוניר
אשמח לשמןע המלצות


שלום לך.
כשמתרגלים למסך פלזמה איכותי כגון פיוניר קורו. קשה מאוד להתרגל למסך ליד, ככול שיהיה איכותי.
לגבי פנסוניק DX-700 מסך טוב.. אך לא מתקרב לאיכות של מסך הקורו.
המלצתי היא מסך פנסוניק דגם DX-900. מסך ליד איכותי ביותר עם תאורה אחורית. מגיע רק בגודל 65 אינצ.
 
לגבי הoled של lg?
לא באותה הרמה?
 
לגבי הoled של lg?
לא באותה הרמה?

לגבי ה oled ... קונטרסט מעולה.. גוון הצבעים נוטה לפלסטי. עוצמת הארה נמוכה.. אמינות ?
 

אז למרות הכל אתה עדיין ממליץ על הdx900 ולא הoled
 
ומי מכייל?
המתקינים?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור