זמן השהייה ארוך בטלויזיה של שארפ.

  • פותח הנושא פותח הנושא rom
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rom

אוהב את התחום
הודעות
83
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם קניתי טלויזיה של שארפ דגם d44 lcd 32 יפנית.
לאחר ההדלקה של הטלויזיה לוקח לה 15 שניות עד לקבלת תמונה. האם זה זמן סביר והגיוני?
תודה וחג שמח.
 

שלום,
האם זה קורה רק בחיבור למקור וידאו וספציפי (נניח אל ממיר) או בכל הכניסות?
 
אני מחובר כרגע רק לממיר בחיבור סקארט
 
ברוב המסכים המודרניים (פלזמה או LCD), תהליך ההדלקה אורך מספר שניות, המסך אינו נדלק באופן מיידי.
15 שניות נשמע מעט ארוך, אולי לוקח למסך זמן לזהות גם את האות, אולי משהו אחר.
 

איך אני יכול לדעת שאין פה משהו בעייתי מעל למקובל?
ועוד משהו . בתנאי תאורה מסוימים (בעיקר בחושך) יש מין פס שחור שעובר באמצע המסך
הוא לא מורגש כשהתמונה בהירה אבל עדיין כשהמסך שחור ניתן להבחין בזה.. בעיה?
המשך יום נעים.
 
15 שניות שלוקח למסך להידלק זה כבר משהו בעייתי מעל למקובל. אני הייתי מזמין טכנאי.
 
אוקיי. עוד שאלה אני כרגע מחובר בחיבור סקארט כמו שציינתי. אם אני רוצה לחבר את ה דיוידי שתומך בחיבור hdmi לטלויזיה, שגם תומכת זה יבוא על חשבון החיבור הקיים? או שאני יכול לעבוד עם שניהם. תודה.
 

אתה יכול לחבר מספר מקורות וידאו אל כניסות שונות במסך, זה לא קשור האחד לשני (אתה מעביר בשלט בין הכניסות השונות).
 
הבנתי . זה כביכול אמור לשפר את איכות התמונה? מה הערך המוסף של החיבור הזה?
 
זה נחשב כחיבור האיכותי ביותר כיום, הוא מעביר את אות הוידאו הדיגיטלי כמו שהוא, ללא המרות בדרך.
מידע על חיבורים: מדריך חיבורי אודיו / וידאו
 

מסקנה:באלקטרוניקה לא חוסכים בפירמה בבגדים כן!
 
באיזה הקשר אתה אומר את זה?
 
בזה שמדובר על שארפ.
שארפ לא נחשבת כחברה טובה... אלא כמו PILOT שמוכרים בסופר זה נקרא LCD לעניים/קמצנים
 

שארפ היא אחת החברות הטובות היום בתחום הlcd , איך אתה בכלל יכול להשוות בינה לבין פילוט, או כל מוצר מדבקה אחר.
 
שארפ לא נחשבת לחברה טובה וגם לא לפירמה ולכן אני לא הייתי קונה בחיים שארפ גם שמעתי על הרבה בעיות עם שארפ עם האחריות ועם המוצר ככה שאני לא מתעסק איתם מה גם שדרק כל הזמן על הספסל ולא קולע טוב מה-3 כמו פעם אז עוד יותר לא שווה....
 

שארפ לא נחשבת לחברה טובה וגם לא לפירמה ולכן אני לא הייתי קונה בחיים שארפ גם שמעתי על הרבה בעיות עם שארפ עם האחריות ועם המוצר ככה שאני לא מתעסק איתם מה גם שדרק כל הזמן על הספסל ולא קולע טוב מה-3 כמו פעם אז עוד יותר לא שווה....

אחי אתה צוחק?

מה הקשר לזריקות של דרק???
 
לא אני מדבר ברצינות... אוף! קצת בדיחות מה קרה?
 
אה חחח.. ס22ה פשוט לא הבנתי מה הקשר של הזריקות שלו לטלוויזיה....


ד"א שארפ והיטאצ'י זה לא מותגי מדבקה, אלו מותגים ידועים. יכול להיות שאיכות המסכים שלהם פחות טובה לדעתך אבל זה לא מוצר כמו מוצרי מדבקה עם אינסוף תקלות.
 

איזה חברות נחשבות כמוצר מדבקה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור