רמקולים זלטון

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,753
מעורבות
1,975
נקודות
113
אחרי מאמצים גדולים מצד כל החברים של רן מויאל ,הגיע לתוצאה מופלאה עם הזלטון ומגבר של CH ,
נכון שהיה צריך לשכנע אותו להכניס קצת יותר התרחשות עם הטויטר ,והבן אדם ראש בטון וגם צעיר מדי ,אבל התוצאה הסופית מעלפת , היה צורך דחוף בהחלפת דופלקס שדפק הצליל ,וכבל חשמל קצת יותר עצבני שלכאורה עשה מוסיקליות אבל היה עמום כמו הדופלקס הקודם ,
כרגע התוצאה מופלאה בעיני ,וכל זה רק עם הטרינוב ללא הלין שגם לכאורה מוסיקלי אבל יותר מדי ,
רן הוא אברהם אבינו ,כלומר מכניס אורחים ידוע , מציע ללכת לחברים נבחרים לכייל האוזניים ,אין דברים כאלו ,למרות שהוא מעצבן אותי כבר שנתיים עם הכיולים האיזוטרים שלו ,מה שנשאר לרן לעשות עכשיו זה לגרבץ בנחת ולקנות אסיול לחברים שהרס להם הבריאות , לכו לשמוע , מדהים !!!!!!!!
 

מעצבנים מוזהרים לא להרים אליו טלפון
 
כל הכבוד לגיא רגואן שמביא לנו כאלו פנינים
 
מערכת נפלאה!
 

מצטרף לחברים בהחלט מערכת ותוצאה יוצאת דופן... בדגש על במה מדהימה..

יישר כח רן על החתירה למצוינות וכמובן על הכנסת האורחים...
 
גם אני ביקרתי אצל רן,
תוצאה חלומית,באמת מהטובות ששמעתי.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור