זכיתי במכרז במסך שארפ 37 מתלבט אם לקנות . עזרה ?!

  • פותח הנושא פותח הנושא shoeyal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shoeyal

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
היי נרשמתי החודש לפורום כי אני מחפש מסך.
הייתי אמור ביום שישי לראות מספר מסכים בתצוגה.
שלשום שוטטתי באינטרנט והצעתי מחיר מאוד נמוך למסך של SHARP LC37AD5E
זה הדגם הפשוט ולא מה שאתם תמיד ממליצים ולא זכיתי.
היום חזרו אלי מהיבואן וכרגיל אמרו לי שמי שזכה לא מעוניין והם מוכנים לתת לי אותו בסכום אטרקטיבי.

לאחר דין ודברים סגרנו על סכום סביר .
עכשיו כשחזרתי הביתה קיבלתי COLD FEET ואני מתחיל לפקפק האם המסך מוצלח.
יש לי לחשוב את הסופ"ש אם לבטל(קנס של 100 ש"ח ) לפני שיוציאו א ההזמנה ויחייבו גם על משלוח.
מישהו יכול לחוות דיעה ? הנושא דחוף לי אודה לעוזרים

משך אותי שזו חברה טובה + 10 שנים אחריות אבל בפורום אין דעות עליו תמיד מפנים לדגם
ה WD1 שאמנם יותר טוב אבל עולה 1000 ש"ח יותר.

למישהו יש ניסיון עם הדגם, מישהו יכול לחוות דיעה ?
 

אני לא ממש יודע לגבי הדגם שלך, אבל בנוגע ל-WD1 אמרו לי שיש לו עיוותים בתמונה ושהתמונה נראית לא אמיתית.
מאז אני אפילו לא מסתכל על SHARP.
 
אני לא ממש יודע לגבי הדגם שלך, אבל בנוגע ל-WD1 אמרו לי שיש לו עיוותים בתמונה ושהתמונה נראית לא אמיתית.
מאז אני אפילו לא מסתכל על SHARP.

וחבל שכך....
"אמרו לי " ??? ולפי זה מחקת את אחת החברות המובילות בתחום ה- LCD .....
ואתה עוד כותב את זה קבל עם ועדה....
אייל הדבר הטוב ביותר לעשות זה את מה שתכננת קודם רק שעכשיו יש לך במה להתמקד... תעשה היום סבב (מרתון) חנויות ותראה את הדגם בעצמך למול WD1....
מקסימום תחזור אליהם ותבקש לשדרג למסך הטוב יותר.... בטוח שתקבל מחיר טוב.
 
וחבל שכך....
"אמרו לי " ??? ולפי זה מחקת את אחת החברות המובילות בתחום ה- LCD .....
ואתה עוד כותב את זה קבל עם ועדה....
אייל הדבר הטוב ביותר לעשות זה את מה שתכננת קודם רק שעכשיו יש לך במה להתמקד... תעשה היום סבב (מרתון) חנויות ותראה את הדגם בעצמך למול WD1....
מקסימום תחזור אליהם ותבקש לשדרג למסך הטוב יותר.... בטוח שתקבל מחיר טוב.
מצטרף,לשארפ יש מסכים מצויינים.
דווקא הWD1 הוא דגם מוצלח במיוחד,ובהחלט לא הייתי פוסל אותו,לפני בדיקה רצינית בחנות.
 

אממ.... האמת שה"אמרו לי" זה היה בפורום הזה. בשרשור הקודם שפתחתי 2 די פסלו את דגם ה-WD1 אחד אמר שהתמונה הייתה הכי פחות אמיתית, השני אמר ש-"אמרו לו" שיש עיוותים בתמונה...אבל לנגד זה אמרו שהתמונה של SHARP הייתה החדה ביותר -> כל אחד והשיקולים שלו.
אני גם מאוד אוהב את שארפ אבל זה די הוריד לי ממנה.
 
נערך לאחרונה ב:
הקדשתי את הבוקר לסיבוב בחנויות:
ב BIG BOX אין להם SHARP כרגע בתצוגה ולגבי הדגם WD1 אמרו שאזל והיבואן טכנו ראלקו לא יביא יותר. בתצוגה אצלהם דגמי פיליפס הרשימו לטובה.

באלמ כל דגמי שארפ נראו נורא כולל ה WD1 (בגודל 42)

בחנות שלישית בת"א היתה תצוגה טובה השארפ נראתה מעולה אולם גם הסמסונג S81 הרשימה מאוד .

לשארפ היתה יותר חדות לסמסונג צבעים טובים יותר.

אבל כן התרשמתי לטובה משניהם .
אני עוד אתלבט בסופ"ש אבל אני מאמין שאשאר עם ההזמנה .
 
במחסני חשמל בת"א יש להם תצוגה גדולה ונרחבת.
ביניהם גם את השארפ 42".
זה על רחוב יגאל אלון.
ממליץ מאוד לקפוץ לשם ולראות.
 

צבעים ניתן לכוון - השאלה עם גם לאחר כיוון אתה חושב שהצבעים לא בסדר לטעמך?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור