זיהוי קטע ג'אז

  • פותח הנושא פותח הנושא Juiced
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Juiced

חבר משקיען
הודעות
1,326
מעורבות
500
נקודות
113
עזרה בזיהוי
08:20 -10:40

 

Us Three​

Horace Parlan
 
לפני חמש שנים פניתי אליו וביקשתי לבדוק אפשרות של ביקור אצלו במפעל והאזנה ללמספר רמקולים. נעניתי בחיוב ואכן לאחר קצת שיטוטים מצאנו את המפעל שלו בפרברי טוקיו. קנריק ערך לנו סיור ולאחר מכן אפשר לנו לנהאזין בחדר תצוגה שיש לו במקום. האזנו ל- JBL PARAGON ואני חייב לציין שקצת התאכזבתי מהצליל. בכל אופן זאת הייתה חוויה נהדרת ...
 

מגניב! מה כן אהבתה אצלו?

ה Paragon סופר יקרים ונראים כמו מזנון,
אחד מהוראציות של JBL 43xx זה חלום שלי.
 
מגניב! מה כן אהבתה אצלו?

ה Paragon סופר יקרים ונראים כמו מזנון,
אחד מהוראציות של JBL 43xx זה חלום שלי.
שמענו תוך כדי הסיור מספר רמקולים שונים אבל ל-PARAGON ממש האזנו כשעה. היו לי ציפיות מאד גבוהות בשל כל סרטי הוידאו שהוא מפרסם שיחסית ל- YOUTUBE נותנים תחושה של איכות (אפילו שכמובן זה לא אומר דבר ...). אולי בשל כך קצת התאכזבתי. עוד זכור לי שהגובה של התקרות במפעל היה ממש נמוך. הסתובבנו בשתי קומות כשאני צריך להוריד את הראש כל הזמן (הגובה שלי 1.90 ...).
 
IMG_3041.JPG

IMG_3042.JPG
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור