זה אמיתי?

  • פותח הנושא פותח הנושא liranbh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,853
מעורבות
925
נקודות
113
 

אני בעד לנסות תמיד...
 
זה סרטון מלפני 7 שנים
בגלל זה שאלתי אם מישהו התנסה
 
 

יש דבר דומה ל-ISOTEK (רק בלי גימיק של לד מהבהב)
 

יש דבר דומה ל-ISOTEK (רק בלי גימיק של לד מהבהב)
לפי תיאור היצרן בסרטון, הלד הוא לא גימיק, אלא לב המוצר.
מה שהוא מתאר שם זה שתדירויות הרעש מומרות לפולסים של אור.
 
אפשר לספר אלף סיפורי לילה ולילה, אבל זה לא עושה שום הבדל לאיכות השמע במערכת.
 
לפי תיאור היצרן בסרטון, הלד הוא לא גימיק, אלא לב המוצר.
מה שהוא מתאר שם זה שתדירויות הרעש מומרות לפולסים של אור.
זיו, יש הרבה דרכים להמיר "אנרית הרעש" לאנריגה שאפשר לפזר אותה (לחום למשל), לאו דווקא לאנרגיית אור. לכן זה גימיק.
אפשר לספר אלף סיפורי לילה ולילה, אבל זה לא עושה שום הבדל לאיכות השמע במערכת.
זה עובד - בבמיוחד, על נקודות חשמל בדירה:
http://www.acoustic-revive.com/english/fcs8/fcs8_01.html
יש שחשיבות במיקום ובכיוון הפילטר.
 

זיו, יש הרבה דרכים להמיר "אנרית הרעש" לאנריגה שאפשר לפזר אותה (לחום למשל), לאו דווקא לאנרגיית אור. לכן זה גימיק.

זה עובד - בבמיוחד, על נקודות חשמל בדירה:
http://www.acoustic-revive.com/english/fcs8/fcs8_01.html
יש שחשיבות במיקום ובכיוון הפילטר.
במוצר של ps לא נראה שיש כיוון כל שהוא
בנוסף אם החשמל היה עובר דרכו היה הגיון בניקוי הרעש
כאשר זה סתם תקוע בשקע לא ברור לי איך דבר כזה יכול לעבוד
 
במוצר של ps לא נראה שיש כיוון כל שהוא
בנוסף אם החשמל היה עובר דרכו היה הגיון בניקוי הרעש
כאשר זה סתם תקוע בשקע לא ברור לי איך דבר כזה יכול לעבוד
לא מכיר את המוצר של ps אבל מכיר מצויין את המוצרים של נורדוסט שתקועים במפצל (https://www.nordost.com/qrt/qv2-ac-line-harmonizer.php, https://www.nordost.com/qrt/qk1-ac-enhancer.php) במקביל לשאר המכשירים והם עושים הבדל מאוד משמעותי בסאונד, כשאני מוציא אותם המערכת נשמעת מקולקלת. דרך אגב, הם גם מאוד משפיעים לטובה על התמונה בטלביזיה...
 
לא מכיר את המוצר של ps אבל מכיר מצויין את המוצרים של נורדוסט שתקועים במפצל (https://www.nordost.com/qrt/qv2-ac-line-harmonizer.php, https://www.nordost.com/qrt/qk1-ac-enhancer.php) במקביל לשאר המכשירים והם עושים הבדל מאוד משמעותי בסאונד, כשאני מוציא אותם המערכת נשמעת מקולקלת. דרך אגב, הם גם מאוד משפיעים לטובה על התמונה בטלביזיה...
מעניין איך זה עובד
שאלת תם:
אם תוך כדי שמיעה אני מוציא אותו אתה מבחין מייד בהבדל?
 

מעניין איך זה עובד
מה שמקלקל סאונד במערכות שלנו זה רעשי RF) Radio Frequencies) שנוצרים ע"י מכשירים ביתיים שונים (המזיקים הבולטים: מזגנים, מקררים, מדיחים - במיוחד הדגמים הישנים ; ראותרים, ממירי לווין/כבלים וכו' ). המכשירים מהסוג שבסרטון,בפשטנות רבה, מקצרים אותות בתדיריויות RF ומחלישים אותם בכך ברשת חשמל ביתית. הפילטרים שאני ציינתי עובדים אחרת; לא מתיימר להסביר על דפי פורום אודיו את עיקרון הפעולה שלהם.
 
זיו, יש הרבה דרכים להמיר "אנרית הרעש" לאנריגה שאפשר לפזר אותה (לחום למשל), לאו דווקא לאנרגיית אור. לכן זה גימיק.

אוקי ויטאלי, אז האם יש היתכנות במה שהוא אומר או לא?
(אם יש, וזה יכול לבצע את עבודתו, אז זה לא גימיק, אלא יישום בצורה שונה.)
 
נערך לאחרונה ב:
הלד המהבהב הוא גימיק, המכשירים מסוג זה- בהחלט לא. את ה"גדג'ת" של PS לא מכיר, אבל ראיתי בפורומים דיווחים חיוניים על מכשיר דומה של ISOTEK. פילטרים אליהם מתחברת מערכת עצמה הרבה יותר יעילים, כמובן.
עם הפילטרים של AR אותם איזכרתי יש לי ניסיון אישי, נדהמתי מהשיפור שהם נותנים (למרות שיש לי פילטר טוב מאד של ISOTEK למערכת ורגנרטור).
 

הלד המהבהב הוא גימיק, המכשירים מסוג זה- בהחלט לא. את ה"גדג'ת" של PS לא מכיר, אבל ראיתי בפורומים דיווחים חיוניים על מכשיר דומה של ISOTEK. פילטרים אליהם מתחברת מערכת עצמה הרבה יותר יעילים, כמובן.
עם הפילטרים של AR אותם איזכרתי יש לי ניסיון אישי, נדהמתי מהשיפור שהם נותנים (למרות שיש לי פילטר טוב מאד של ISOTEK למערכת ורגנרטור).

אוקי ויטאלי, אז האם יש היתכנות במה שהוא אומר או לא?
 
זה עובד - בבמיוחד, על נקודות חשמל בדירה:
http://www.acoustic-revive.com/english/fcs8/fcs8_01.html
יש שחשיבות במיקום ובכיוון הפילטר.

שלום ויטלי, לא כל כך הבנתי מה אתה מראה לי ואת כוונתך.
שימוש ב Ferrite choke על כבל מתח יכול לעשות אפקט גדול יותר מאשר "הגימיק" הזה של PS audio.

אבל כל עוד לא מדובר על תקלות ובעיות חשמל בדירה, כל הרעשים הללו שנכנסים לרשת החשמל נעלמים כלא היו בפילטר של ספק הכח של המגבר / דק / קדם... אלא אם כן הספק כוח של המכשיר לא מתוכנן היטב והוא מעביר את הרעשים הלאה...
 

אוקי ויטאלי, אז האם יש היתכנות במה שהוא אומר או לא?
כן זיו, כפי שכתבתי:
הלד המהבהב הוא גימיק, המכשירים מסוג זה- בהחלט לא (גימיק).
שלום ויטלי, לא כל כך הבנתי מה אתה מראה לי ואת כוונתך.
שימוש ב Ferrite choke על כבל מתח יכול לעשות אפקט גדול יותר מאשר "הגימיק" הזה של PS audio.
לא כתבתי ש- Ferrite choke בודד יכול לעשות אפקט גדול יותר מפילטר מהסוג הנדון. אבל כמה פילטרים של PS (או ISOTEK, או NORDOS) תוכל לרכוש? אלצלי בדירה פזורים בכל החדרים 16יחידות Ferrites, לכל מקום התאמתי את הגודל המתאים, את המיקום המתאים על הכבל ואת הכיוון המתאים. אם תקנה, נגיד, 8 יחידות של יחידות PS - הן יהיו יותר אפקטיביות מ-16יחידות Ferrites, אבל מחירם כבר יתקרב למחיר של פילטר יעודי למערכת - אבל לא יחליפו אותו. לכן זה לא משתלב קלקלית.
אבל כל עוד לא מדובר על תקלות ובעיות חשמל בדירה, כל הרעשים הללו שנכנסים לרשת החשמל נעלמים כלא היו בפילטר של ספק הכח של המגבר / דק / קדם... אלא אם כן הספק כוח של המכשיר לא מתוכנן היטב והוא מעביר את הרעשים הלאה...
זו אגדה הנדסים שקיימת רק בעולם האידיאלי. יש לי מכרים בפורומים (לא בארץ) עם מערות סופר מושקעות וסופר יקרות, בחדרים יעודיים עם טיפול אקוסטי רציני. חלקם מחליפים ציוד באופן תדיר (כי זה מסקרן אותם והם יכולים להרשות את זה לעצמם). כולם - אבל כולם (!) - משתמשים בפילטרים ואומרים שהם משפרים סאונד באופן משמעותי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור