זהו, עיזרו לי מבין שניהן- סמסונג vs פיליפס

  • פותח הנושא פותח הנושא haimo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

haimo

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
נתון: 85% מהצפיה שלי היא דרך הכבלים בתוכן SD.
נתון: מנסיון, גודל המסך שאני רוצה הוא 37in.
נתון: תקציב של 3,500 ואולי עוד טיפה.
נתון: שני הדגמים שבדקתי, גם ראש בראש ואשר מצאו חן בעיני הם: סמסונג LE37B550 ו פיליפס 37PFL5405.
נתון: בסרטי קולנוע בHD הפיליפס מדהימה ברמת הפירוט והחדות, אליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס-EUROSPORT HD הסמסונג מנצחת, ב SD, ממש אי אפשר להחליט, אני רואה ספורט וסרטים באותה מידה.
אנא עיזרו לי להטות את הכף.
 

לידיעתך, הדגם של סמסונג B550 הוא דגם ישן מלפני שנתיים.מחליף אותו C550 .
כניראה שהחנות רוצה למכור לך טלויזיה ממלאי ישן ,וגם לקונה שלא מצוי בדגמים החדשים.
 
C550 טעות שלי, אנא, אני כרגע עם ישנה עקב מות הפלזמה (ל"ת)

ט.ל.ח.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור