ושוב דילמות קשות , פלזמה פנסוניק...

  • פותח הנושא פותח הנושא שירי פז
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שירי פז

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
התלבטות בין פנסוניק 42" PS-10 עולה 5000 ש"ח לבין 37" PV-9 שעולה 4500 ש"ח.
מה ההבדלים המהותיים בינהם ? מה הייתם לוקחים במקומי ?
 

לדעתי אלו דגמים ישנים ולא קיימים.
 
PANASONIC PS-10 הוא לא כזה ישן (מהסדרה שהתחלפה עכשיו), אבל הוא לא HD.
יתאים לשידורי טלוויזיה, אבל הרזולוציה שלו אינה HD טבעית.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור