ומה אתם חושבים על זה ?

  • פותח הנושא פותח הנושא למה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

חשבתי לתומי,שמלחמת יוגוסלביה תהיה המלחמה האחרונה על אדמת אירופה ובמאה ה21 מחלוקות יפתרו בדרכים דיפלומטיות. ההיסטוריה לצערי חוזרת על עצמה: סיפוח חבל סודטים ואוסטריה ע"י גרמניה הנצית ללא מענה מצד המעצמות נתן רוח גבית להיטלר להמשך הכיבוש. סיפוח חצי אי קרים,דונצק ולוגנסק גם לא נענה ע"י המעצמות ובדיעבד התפרש כחולשה של ארצות הברית והנה קיבלנו פלישה אכזרית של רוסייה לשטחיי אוקראינה הריבונית. ותאמינו לי אם המערב לא יתערב באופן יותר מוחשי ואוקראינה בסוף (לא רוצה לחשוב על התרחיש הזה) תיפול,הפלישה הבא תהיה של סין לטאיוואן.;):בכי:
 
חשבתי לתומי,שמלחמת יוגוסלביה תהיה המלחמה האחרונה על אדמת אירופה ובמאה ה21 מחלוקות יפתרו בדרכים דיפלומטיות. ההיסטוריה לצערי חוזרת על עצמה: סיפוח חבל סודטים ואוסטריה ע"י גרמניה הנצית ללא מענה מצד המעצמות נתן רוח גבית להיטלר להמשך הכיבוש. סיפוח חצי אי קרים,דונצק ולוגנסק גם לא נענה ע"י המעצמות ובדיעבד התפרש כחולשה של ארצות הברית והנה קיבלנו פלישה אכזרית של רוסייה לשטחיי אוקראינה הריבונית. ותאמינו לי אם המערב לא יתערב באופן יותר מוחשי ואוקראינה בסוף (לא רוצה לחשוב על התרחיש הזה) תיפול,הפלישה הבא תהיה של סין לטאיוואן.;):בכי:

לדעתי עזרה פיזית מהמערב תהייה רק אם אוקראינה קרובה לנצחון .
הימים שארצות הברית נכנסת למדינות עברו.
אם היא תתערב הסיכוי לפצצות אטום מעופפות מצד אחד לצד שני של העולם גבוהה מתמיד.
 
נראה לי שהרעיון כאן אינו לעשות את מה שנכון וצודק בקשר למוזיקאים -- בלי להיכנס בכלל לדיון האם ומה נכון וצודק -- אלא לפגוע בפוטין ובמקורביו בכל דרך אפשרית, גם כהענשה וגם בניסיון להוריד אותו מהעץ.
 

הי חברים
מעניין שחברות מקדונלדס ועד טוויטר החליטו לקחת צד במלחמה ולהחרים את רוסיה .
כשחושבים על כך לעומק, זה ממש מטריד.
האם הם חשופים לתביעה משפטית?
האם לחברות פרטיות יש את הזכות לשנות מסחר עם מדינות בגלל שיקולים פוליטיים?
איפה עובר הגבול?
 
זה מה שמטריד אותך בקטסטרופה הזאת?
 

זה מה שמטריד אותך בקטסטרופה הזאת?
כן
אני לא יכול להפריד בין שני משוגעים שבמשחק שלהם מתים אלפים.
אני לא יכול להוציא לארופיים את האצבע מהתחת בשביל שינסו להפסיק את המשחק שלהם.
כי אם ההייתי יכול הייתי דואג שהם יוציאו לפני שהם חותמים על הסכם סוף העולם עם איראן

אז כן
יותר מעניין אותי הנקודות שאני יכול להשפיע עליהם כמו חברות עסקיות.
ומה איתך?
חוץ מלהתנצח מאחורי המקלדת אתה עושה משהו?
 
נערך לאחרונה ב:
הי חברים
מעניין שחברות מקדונלדס ועד טוויטר החליטו לקחת צד במלחמה ולהחרים את רוסיה .
כשחושבים על כך לעומק, זה ממש מטריד.
האם הם חשופים לתביעה משפטית?
האם לחברות פרטיות יש את הזכות לשנות מסחר עם מדינות בגלל שיקולים פוליטיים?
איפה עובר הגבול?
בייחוד מטריד כי גם אנחנו חשופים לטרלול הזה. זכותה של חברה פרטית לעשות מה שהיא חושבת כל עוד המניע הוא חוקי. חובה של לקוח לקחת בשיקול דעתו את כלל התנהלות העסק שהוא רוכש ממנו.
אני לא מטווטר, ומשתדל ככל יכולתי לא לצרוך מקדונלדס. בן אנד ג'ריס פועלים נגדינו, וב"ה רק צרות והפסדים מאז עבורם. מי יכול להבטיח לנו שמחר כל החברות האלו לא קונות את התעמולה האנטי ציונית / שמית, ומחליטות להחרים אותנו?
האמת,ככל שהזמן עובר אני מאבד עניין במלחמה הזאת ומבין שפוטין הוא מנוול כוחני וזלנסקי הוא טיפש יהיר. ובמפגש בין מנוול לטיפש כל הסביבה סובלת.

יש לנו מספיק אויבים וצרות כאן שכדאי לטפל בהם בטרם אנחנו נזעקים לבעיות של אחרים.
.
 
נערך לאחרונה ב:
בייחוד מטריד כי גם אנחנו חשופים לטרלול הזה. זכותה של חברה פרטית לעשות מה שהיא חושבת כל עוד המניע הוא חוקי. חובה של לקוח לקחת בשיקול דעתו את כלל התנהלות העסק שהוא רוכש ממנו.
אני לא מטווטר, ומשתדל ככל יכולתי לא לצרוך מקדונלדס. בן אנד ג'ריס פועלים נגדינו, וב"ה רק צרות והפסדים מאז עבורם. מי יכול להבטיח לנו שמחר כל החברות האלו לא קונות את התעמולה האנטי ציונית / שמית, ומחליטים להחרים אותנו?
האמת,ככל שהזמן עובר אני מאבד עניין במלחמה הזאת ומבין שפוטין הוא מנוול כוחני וזלנסקי הוא טיפש יהיר. ובמפגש בין מנוול לטיפש כל הסביבה סובלת.

יש לנו מספיק אויבים וצרות כאן שכדאי לטפל בהם בטרם אנחנו נזעקים לבעיות של אחרים.
.

שלא תבין לא נכון
אני מוטרד בגלל שאנחנו סובלים מחרמות.
בגלל שזה קפץ לנקודה אחרת בעולם אני חושב שזו הזדמנות להסדיר את הזכויות של חברות פרטיות.
אני לא בטוח שזכותם להפלות בין מדינות (למה לא בין לבנים לשחורים?) או בעצם להתערב פוליטית בנושאים מדיניים.

בשנים האחרונות נחצה קו שבו חברות פרטיות מרשות לעצמם את הזכות שהיתה שמורה רק למדינות .
כדוגמת טראמפ וטוויטר ....
 

שלא תבין לא נכון
אני מוטרד בגלל שאנחנו סובלים מחרמות.
בגלל שזה קפץ לנקודה אחרת בעולם אני חושב שזו הזדמנות להסדיר את הזכויות של חברות פרטיות.
אני לא בטוח שזכותם להפלות בין מדינות (למה לא בין לבנים לשחורים?) או בעצם להתערב פוליטית בנושאים מדיניים.

בשנים האחרונות נחצה קו שבו חברות פרטיות מרשות לעצמם את הזכות שהיתה שמורה רק למדינות .
כדוגמת טראמפ וטוויטר ....
אני איתך 100% והבנתי אותך נכון, אל חשש... מקרה טראמפ וטוויטר פייסבוק זה היה הקרשנדו של ההתאבדות והדקדנס של העולם המערבי. הזיה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור