S shipm123 חבר אתר הודעות 32 מעורבות 0 נקודות 0 27/9/09 #1 שלום רב, ברשותי 46xv635 מנסה להשתמש בכניסת ה USB או ה- SD בוידאו בפורמט HD ומודיע לי שלא יכול להריץ - מה זה לא נתמך? משה
שלום רב, ברשותי 46xv635 מנסה להשתמש בכניסת ה USB או ה- SD בוידאו בפורמט HD ומודיע לי שלא יכול להריץ - מה זה לא נתמך? משה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 27/9/09 #2 לפי מפרט המסך, הוא תומך בהצגת תמונות JPEG ולא קבצי וידאו.
S shipm123 חבר אתר הודעות 32 מעורבות 0 נקודות 0 27/9/09 #3 לא נכון, יש לו מדיה פלייר למצבים: PHOTO MUSIC VIDEO וצפיתי בסרט DIVX אבל לא HD
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 27/9/09 #4 אוקי, אז כנראה הסדרה מתחת RV לא תומכת בוידאו. בכל מקרה, יש תמיכה רק ב- DIVX, לא ב- HD. עובר HD תצטרך להשתמש בסטרימר, מחשב וכו'.
אוקי, אז כנראה הסדרה מתחת RV לא תומכת בוידאו. בכל מקרה, יש תמיכה רק ב- DIVX, לא ב- HD. עובר HD תצטרך להשתמש בסטרימר, מחשב וכו'.