איתמר שלו חבר אתר הודעות 5 מעורבות 0 נקודות 1 24/2/23 #1 שלום, ברצוני לדעת היאך יש לכוון את הווליומים כדי שאקבל את התוצאה הטובה ביותר, דהיינו הסאונד הרי מפורט וטוב. 1. יש לי את הפאוור אמפליפייר, אליו מחובר 2. כרטיס קול אשר מחובר ל3. מחשב. תודה.
שלום, ברצוני לדעת היאך יש לכוון את הווליומים כדי שאקבל את התוצאה הטובה ביותר, דהיינו הסאונד הרי מפורט וטוב. 1. יש לי את הפאוור אמפליפייר, אליו מחובר 2. כרטיס קול אשר מחובר ל3. מחשב. תודה.
Juiced חבר משקיען הודעות 1,326 מעורבות 500 נקודות 113 24/2/23 #2 בד"כ עדיף לפתוח את הפואר עד הסוף ולשלוט בווליום עם הקדם מגבר עדיף שהמקור הדיגיטלי יהיה פתוח עד הסוף שהצליל יהיה lossless אבל זה לא חובה ותלוי בשקיפות של המערכת שלך והטעם שלך בסאונד
בד"כ עדיף לפתוח את הפואר עד הסוף ולשלוט בווליום עם הקדם מגבר עדיף שהמקור הדיגיטלי יהיה פתוח עד הסוף שהצליל יהיה lossless אבל זה לא חובה ותלוי בשקיפות של המערכת שלך והטעם שלך בסאונד