ה PV8 הגיעה , מבקשת קצת הכוונה...

  • פותח הנושא פותח הנושא שירי פז
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שירי פז

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
אמנם החבר'ה מיורוקום עוד לא הגיעו , ומי שחיבר את המסך זה המוביל של החנות בחיבור הרגיל של הטלויזיה ( הוא אמר לי לבקש מהמתקינים של יורוקום כבל אחר ) .
אני מניחה שיקח לי קצת זמן להתרגל לגודל , אבל התמונה בהוט די איומה !!! יש משהו שכדאי שאבדוק או אעשה לשם שיפור המצב ? ( ב Wii התמונה יותר טובה , אבל עדיין לא מצדיקה את המחיר ... )
 

הכבל עם הראשים הצבעוניים (אדום , לבן , צהוב )לשני הכיוונים

יש דרך אחרת ? קראתי את המדריך באתר והפונקציה של "HELP" בהוט בכלל לא פועלת לי...
 
אין לך סקארט בממיר? {חיבור עדיף}
 

דווקא יש , אחפש כבל מתאים .

עכשיו אני גם רואה שהוא השאיר לי כבל יותר עבה למסך ( לא בהרבה אבל עבה יותר) , לא ברור לי למה הוא לא חיבר אותו , כדאי לנסות ?
 
על איזה כבל מדובר?
 
האופציה הכי טובה של באם יש לך יציאת סקארט הוא לחבר סקארט ל SVIDEO במידה ותחליטי להתחבר לשרות HD החיבור הכי טוב הוא HDMI .

תתחדשי אחלה מסך (Y)
 

אמרת שהתמונה איומה, נראה כאילו את לא ממש מרוצה מהפלזמה החדשה זה הכי מבאס..

הדברים היחידים שעולים לי בראש שיכולים לגרם לאיכות איומה בצפיה הם:

-מרחק צפיה קרוב מדי.
-סביבה מוארת.
-מסך לא משהו.
-חיבור נחות\ כבל נחות.

תנסי לסגור חלון גדול אם קיים או לכבות את האור, תנסי להגדיל את מרחק הצפיה אם זה אפשרי, תוודאי שאת מתחברת בחיבור המתאים והטוב ביותר לכל דבר(לממיר,לקונסולה וכו'..) ותוודאי שהכבלים איכותיים.

אם כל הדברים לא עזרו לך האופציה היחידה היא להחליף מסך...
 
יממה אחרי וזה לא נראה כל כך גרוע ...

שיניתי קצת הגדרות בממיר , למרות שלא הצלחתי להגיע לאלה שמצויינות במדריך המצויין שמפורסם פה .
עדיין קיימים על המסך מעין פסים בהירים ורחבים , שבולטים בעיקר על רקע כהה .
אני מקווה ששינוי לכבל סקארט ( למסך אין כניסת סקארט אך לממיר יש ) יעשה משהו , כמו כן אם הבנתי נכון כדאי להחליף את כבל החשמל של המסך ( אני צודקת ? ) , האם להסתמך על טכנאי יורוקום שיספק לי כזה או לקנות משהו בעצמי ומה ?

יש עוד משהו שמומלץ לעשות ?

תודה על כל העזרה - הטלויזיה הותיקה הלכה , הבעל בחו"ל , ובלעדיכם לא הייתי מצליחה לעמוד במשימה הלא פשוטה הזאת .... ( לבחור שמלה קשה לי , אז מסך פלזמה ??!!! )
שירי
 
בשמחה :-)
הפסים נראים על כל המסך?
אין צורך להחליף כבל חשמל.
 

הפסים הלבנים נראים לרוחב כל המסך

זה נראה בערך כמו פס עבה בהיר רוחבי במרכז המסך , ועוד איזה שניים דקים יותר מעליו ומתחתיו. עכשיו אני שמה לב שזה מופיע רק בשידורים של הוט , בdvd וב wii זה לא מופיע .
מצרפת תמונה להמחשה .

אז על איזה כבל שהוא דק עכשיו , וכדאי שיהיה עבה דיברו איתי ? החיבור לממיר ? ( כן , נו , לא ממש מבינה בעניינים האלה ... )
 

תמונות מצורפות

  • PICT0354.JPG
    PICT0354.JPG
    KB 84.1 · צפיות: 446
  • PICT0355.JPG
    PICT0355.JPG
    KB 77.5 · צפיות: 265
לפי התמונות שהצגת,זה באמת איכות נמוכה מאוד.

מציע לך לחכות למתקין שיתקין/יכייל/יחבר לך את המסך/כבלים כמו שצריך.
 
יכול להיות שבאמת כדאי לחכות למתקין של יורוקום שיראה שהכל במקום (אגב המוביל הוא לא של יורוקום ?!)
אם זה עדיין לא יסתדר, אז כנראה שיש לך "גראונד לופ", אל תדאגי זה לא מחלה...)
אם את עובדת עם כבל סקראט ל-S VIDEO והוא נראה לך תקין, אז ככל הנראה את צריכה להזמין טכנאי HOT שיתקין לך "איזולטור" (השירות ללא תשלום), זה בד"כ מבטל בעיה של פסים על המסך(גראונד לופ).
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור