התרשמות מp200 החדשים של MAVIS

  • פותח הנושא פותח הנושא uaa
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

uaa

אוהב את התחום
הודעות
60
מעורבות
93
נקודות
18
אתמול בערב הצפנתי אל VIVALDI AUDIO. באתי בעיקר להתרשם בשנית ממגברי המונו בלוקים MAVIS P200. בפעם שעברה שמעתי אותם עם הרמקולים MAVIS MASTER 15 והתוצאה היתה פשוט מהממת בכל קנה מידה אפשרי. עכשיו לאחר שעברו ברייק-אין באתי לשמוע עם אותה מערכת בדיוק, בשינוי אחד: הפעם הרמקולים היו OPEN BAFFEL BLACK DIAMOND שהם במקרה גם הרמקולים האישיים שלי.
המערכת היתה מורכבת מה-TMS-9 בתור קדם-מגבר וממיר. מקור נוסף: פטיפון HOLBO שכולל זרוע ליניארית, ואת הראש הטופ של SKYANLOG. פונו סטייג' P20 של ThivanLabs. הגברה P200, כל הכבילה של MAVIS. סטנדים של MAVIS.
לאחר שעות של הקשבה לתקליטים, לסטרימינג ולקבצים (downloads), המסקנה שלי פשוטה וברורה: זאת המערכת הוורסטילית הטובה ביותר ששמעתי מעודי.
ראשית, המגברים שולטים ברמקולים בצורה מלאה לחלוטין, הבמה עצומה, הדינמיות נשמעת פשוט אין סופית. ההפרדה, הפירוט, וההגדרה של הצלילים פשוט עילאיים. הבס הדוק, ממוקד, מפורט ונמוך נמוך. ניטרליות מוחלטת, הכול נשמע נכון. מוסיקה חיה במיטבה.
אף פעם לא שמעתי סטרימינג שנשמע ככה, פשוט מדהים. והמערכת האנלוגית היא קצה, זהו.

מבחינת תקליטים האזנו לדיוק אלינגטון וקולמן הוקינס, ג'ולייט גרקו, אריק דולפי, ריי קוניף, אריק לביא, התשיעית של שוסטקוביץ' (פרק ראשון, בניצוח של Kondrashin).
אם לפרט, בתקליט Duke Ellington Meets Coleman Hawkins, הסקסופון טנור של הוקינס נשמע בגודל בניין. ב-Out to lunch, הקלרינט בס של אריק דולפי נשמע בדיוק בגוון ובמשקל הנכונים. בין התופים, הבס והוויברפון יש פשוט הפרדה ברורה ומוחלטת.
את אריק לביא מעולם לא שמעתי כך. פשוט עוצר נשימה! הקול של אריק במרכז והכל נעשה סביבו בתיאום מושלם.
העושר והמורכבות של מרקם הצליל כמעט בלתי נתפסים. זה פשוט משהו אחר!
דוגמא נוספת, הפרק הראשון בתשיעית של שוסטקוביץ'. מוסיקה גאונית. שוסטקוביץ' הוא צייר של צלילים. אני חושב שהוא לא היה מאמין שאפשר לשמוע כך.

בסטרימינג וקבצים שמענו דברים רבים, לדוגמא: להקת אחרית הימים, מנו קצ'ה,
פט מתאני, דיאנה קרל (פיתוי), אבי בללי (מיתוס), אלון אבוטבול, נילס לופגרן, מרקוס ופיליפ, ועוד רבים וטובים שאינני זוכר כרגע.

שורה תחתונה: המונובלוקים P200 הם טירוף! זאת מערכת קצה! סוף דרך!
 

תודה, היה ביקור נהדר.

זה לא עובר לי (ואני יודע שגם לא לך). הקסם של מערכת סטריאו מצוינת פועל עלי את פעולתו שוב ושוב.
כמו טקס מגי של העלאה באוב, שמים עיגול שחור על פלטה מסתובבת, והופ:
דמויות, שהתפגרו לפני שנים, צצות מולי בתלת מימד ובגודל טבעי, כמעט בשר ודם, ואני מזהה אותן מייד:
התנשפות קטנה, צליל נקישות, והנה לואי ארמסטרונג והחצוצרה שלו.
גוסטב ליאונהרדט מרפה באיפוק את המגע על קלידי הצ'מבלו.
סטרווינסקי הזקן מנחית מבט קר מעל משקפיו על הסימפונית של קולומביה שמצאה פתאום את עצמה מאחורי הרמקולים שלי.

אנחנו, האודיופילים, זכינו במתנה מופלאה: לב פתוח לקסמים.

האזנה עריבה לכולם
 
שלום חבר תתחדש ותהנה והנאה צרופה .
 
איזה יופי! תודה על השיתוף.
לא שמעתי כלום מהמכשירים ששמעת, אבל שמעתי את הMAVIS100 - מגבר אדיר!
וסחתיין על הבחירות, מוזיקה מצוינת.
 

נערך לאחרונה ב:
תודה תודה ממליץ בחום פשוט לבוא ולשמוע ...
 
לא סומך עליכם !
יופי, פשוש. להביא לך סוכריה על מקל?
 

שניצל היקר עם אתה לא סומך עלינו לך ותתרשם בעצמך אני מבטיח לך חוויה עילאית
 
עד שללא שומע לא נרגע , הצתת לי את הדימיון למרות הופלה הפתוחה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור