התקנת שקעים אמריקאים, איך לא חשבנו על זה.

  • פותח הנושא פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הסיבה היחידה ששקע שוקו נתפס טוב יותר היא שהוא עם מגרעת. אחרת היה מתנדנד כמו כל היתר. יחד עם זאת, ראשים אמריקאים איכותיים לא מתנדנדים. אני משתמש בכבילה של סטילת׳ - תפוס כאילו השתמשתי במברגת אימפקט.

לא הכי נכון, בשקע ישראלי פשוט ללא מגרעת האחיזה של תקע שוקו (עם תותב הארקה) יותר חזקה מהאמריקאים, חוצמזה מה עם שקעים שמוספת להם לוחית מתכת מכורסמת עם פלטת קרבון לפיזור השדה החשמלי, שם אין מגרעת.
 
במקרה זה אני מעדיף משהו שמלכתחילה תוכנן נכון על פני פרנקנשטיין.

פרנקנשטיין..החלפת ראש..יפה :)
 

במקרה זה אני מעדיף משהו שמלכתחילה תוכנן נכון על פני פרנקנשטיין.

ראש הוא רכיב נפרד מהכבל. לא מעט חובבים בודקים ראשים שונים לכבלים שלהם. יש לו השפעה שיכולה לאזן תוצאה, להשפיע על רזולוציה וכ״ו. למשל הראשים של פיורוטאק נתפסים מעולה בשקע, גם ניאוטאק.
 
ראש הוא רכיב נפרד מהכבל. לא מעט חובבים בודקים ראשים שונים לכבלים שלהם. יש לו השפעה שיכולה לאזן תוצאה, להשפיע על רזולוציה וכ״ו. למשל הראשים של פיורוטאק נתפסים מעולה בשקע, גם ניאוטאק.

הם מייצרים את אותם ראשים בחיבורים חשמל שונים (אירופאי, אוסטרלי, אמריקאי...), לכן לא רואה טעם להתעקש על חיבור נחות. יש הרבה דברים שהאירופאים עושים טוב יותר מהאמריקאים, לא רק רכבים.
 
כל מי שמתקין דופלקס אמריקאי בקיר מן הסתם עושה זאת בצורה אנכית ותמיד הפלאגים בורחים קצת החוצה ונדרשת התערבות של מחזיקי כבלים או מתקן תליה מאולתר.
חברת SINE ממליצה להתקין את שקעיה בצורה אופקית מה שמקטין את בריחתם של הפלאגים, כל כך פשוט שאף אחד לא חשב על זה, וזה באמת מחזיק יותר טוב.

https://ibb.co/dZ1Eka
*תיקון*
הצורה ה"רגילה" להתקנת שקע זה לא בצורה *אופקית*???
ככה לפחות התקינו אצלי את כל השקעים בבית לפני 10 שנים.... גם מפסקים וגם שקעים
את השקע של המערכת החלפתי מ GWEISS ל FURUTECH בזמנו
 

נערך לאחרונה ב:
הצורה ה"רגילה" להתקנת שקע זה לא בצורה אנכית???
ככה לפחות התקינו אצלי את כל השקעים בבית לפני 10 שנים.... גם מפסקים וגם שקעים
את השקע של המערכת החלפתי מ GWEISS ל FURUTECH בזמנו

הצורה הרגילה באמריקה ויפן היא אנכית אך אנחנו מדברים על מה טוב לאודיופיל.
בארץ השקעים הישראלים לעומת זאת מותקנים אופקית ואפשר לשרשר מודולים בעוד שאצל האמריקאים הם באים בדופלקס אנכי או צירוף של שניים בצורת ריבוע.
 
נערך לאחרונה ב:
פורוטק מזמן עלו על זה

DKx_EWmV4AAxpF4.jpg
eng_pl_Furutech-NCF-Booster-stand-for-cables-2437_3.jpg
Furutech-NCF-Booster-and-Signal-Booster-03-Custom-e1543587512382.jpg
ncf-booster-with-fi-50-ncf-at-outlet-2.jpg
NCF-Booster壁コンセント.jpg
 

תמונות מצורפות

  • DKx_EWmV4AAxpF4.jpg
    DKx_EWmV4AAxpF4.jpg
    KB 155.9 · צפיות: 286
  • eng_pl_Furutech-NCF-Booster-stand-for-cables-2437_3.jpg
    eng_pl_Furutech-NCF-Booster-stand-for-cables-2437_3.jpg
    KB 88.2 · צפיות: 250
  • Furutech-NCF-Booster-and-Signal-Booster-03-Custom-e1543587512382.jpg
    Furutech-NCF-Booster-and-Signal-Booster-03-Custom-e1543587512382.jpg
    KB 50.7 · צפיות: 288
  • ncf-booster-with-fi-50-ncf-at-outlet-2.jpg
    ncf-booster-with-fi-50-ncf-at-outlet-2.jpg
    KB 118.2 · צפיות: 283
  • NCF-Booster壁コンセント.jpg
    NCF-Booster壁コンセント.jpg
    KB 121.9 · צפיות: 270
הצורה הרגילה באמריקה ויפן היא אנכית אך אנחנו מדברים על מה טוב לאודיופיל.
בארץ השקעים הישראלים לעומת זאת מותקנים אופקית ואפשר לשרשר מודולים בעוד שאצל האמריקאים הם באים בדופלקס אנכי או צירוף של שניים בצורת ריבוע.
סליחה התכוונתי לאופקיט...
ככה מתקינים באופן רגיל בארץ, לא?
 


יש רעיון עוד יותר טוב: לקנות מלכתחילה שקעים וכבלי שוקו ולחסוך אלפי דולרים. סחתיין אמיר, שוב ניצלת פוסט שלי לעשות קד"מ.
 
יש רעיון עוד יותר טוב: לקנות מלכתחילה שקעים וכבלי שוקו ולחסוך אלפי דולרים. סחתיין אמיר, שוב ניצלת פוסט שלי לעשות קד"מ

תרגע, זאת בכלל לא היתה המטרה .

אני לא מביא שקעים, תקעים, מפצלים וכל מה שקשור לאביזרים כולל מרימי הכבלים הללו כבר כמה שנים.
הסיבה , אף אחד לא קונה אותם , ובשביל שקע אחד שנמכר פעם בחודשיים, או מפצל שנמכר פעם ב 4 חודשים ויתרתי על זה מזמן .
ולא מחזיק במלאי .
אגב אני שולח אנשים וכל מי שפונה אליי , לרכוש ברשת אביזרים ושקעים של Furutech.

אני מביא מהם רק כבלים , נקודה !
 
נערך לאחרונה ב:
יש רעיון עוד יותר טוב: לקנות מלכתחילה שקעים וכבלי שוקו ולחסוך אלפי דולרים. סחתיין אמיר, שוב ניצלת פוסט שלי לעשות קד"מ.

אני חושב שמה שאמיר עשה זה מצוין. הוא לא רשם מחיר, לא רשם בואו להתרשם ולא רשם בואו לקנות. אבל הוא כן חשף את הקהל לפתרון הולם למי שצריך ״ליישר״ את הכבל שלו.
 

לא רשם בואו להתרשם ולא רשם בואו לקנות. אבל הוא כן חשף את הקהל לפתרון הולם למי שצריך ״ליישר״ את הכבל שלו.
צודק נמר,
תוך כדי תשובות לפותח השרשור,
אנחנו נחשפים במודע/או שלא,
לאופציות/פתרונות שקיימות בתחום האודיו,
ותודה לאמיר שהאיר את עיניינו.
 
לא הבנתי איםה הבעיה עם אמיר.
נהפוך הוא..
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור