כל מי שמתקין דופלקס אמריקאי בקיר מן הסתם עושה זאת בצורה אנכית ותמיד הפלאגים בורחים קצת החוצה ונדרשת התערבות של מחזיקי כבלים או מתקן תליה מאולתר.
חברת SINE ממליצה להתקין את שקעיה בצורה אופקית מה שמקטין את בריחתם של הפלאגים, כל כך פשוט שאף אחד לא חשב על זה, וזה באמת מחזיק יותר טוב.
https://ibb.co/dZ1Eka
חברת SINE ממליצה להתקין את שקעיה בצורה אופקית מה שמקטין את בריחתם של הפלאגים, כל כך פשוט שאף אחד לא חשב על זה, וזה באמת מחזיק יותר טוב.
https://ibb.co/dZ1Eka
נערך לאחרונה ב:
