התקנת פלזמה 50 אינצ על גיר גבס

  • פותח הנושא פותח הנושא eyal.
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eyal.

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני נימצא בבעיה, מקווה שהמצא פיתרון פה.
אני נימצא בשיפוצים בדירה שרכשתי, ואני בונה בסלון קיר גבס { יש לי קיר בלוקים פנימי 7 ס"מ או משהו כזה}
בכל מיקרה, מחר אני מתחיל לבנות את השלד{ רלסים} של קיר הגבס, בסופו של דבר צריך לשבת שם טלויזיה פלזמה 50 אינצ,
כמו שאנחנו מבינים, הגבס לא יחזיק את הטלויזיה מהכובד,
איך אני בונה קיר כזה מספיק חזק, שעוד שנה אני לא יבוא וימצא את טהלויזיה על הריצפה והקיר עלייה,

תודה .
 

אין שום בעיה,אתה מחבר על הפרופילים (לא על הגבס) את מתקן המסך
ותולה את המסך שם.

וודא רק שאת הפרופילים מחזקים על הקיר כמו שצריך. מעבר לזה אפשר לחבר פרופיל כפול
בדיוק בגובה שאתה רוצה לשים את המסך -ולשם לחבר את הברגים/פלטה/תושב המסך.
 
כדאי לחזק ב- בין הפרופילים בעצים???
 
לא צריך עצים. צריך לבנות פורופילים צמודים אחד לשני במקום שרוצים להניח את המסך
צריך לשים לב לסוג הברגים -קודחים.
 

צריך לשים לב לסוג הברגים -קודחים



איזה ברגים קודחים??? בנוני , קטן???

למה לשים לב???

במקום מסויים או בכל בהנייה?
 
יש ברגים קודחים במיוחד למשקל גבוה -כל בעל מקצוע יכול
להדריך אותך מה לרכוש.

אגב פעם בניתי קיר מגבס על קיר בלוקים 7 ס"מ והעברתי ביניהם ברגים
ארוכים עם תושבת בצד של הקיר בלוקים (פלטה ברזל ארוכה משני הצדדים) ככה יכולתי
לתלות מה שרציתי גם מסך פלזמה 50 אינטש.
 
עופר זה לא בורג קודח, זהו בורג רוזט שנפתח מאחורי הקיר ותחזיק משקל רב...

למסך 50 4 ברגים בהחלט מספיקים...

G-MEDIA
 

ביררתי קצת היום ואמרו לי לעשות חיזוקים של יותר ניצבים , במרווחים קטנים יותר, ואז על זה {ליפני הקיר} לשים פלטת עץ מרובעת, קצת יותר גדולה מטלויזיה , ועל זה לשים את הפלטות גבס, וככה את הטלויזיה תיתפס על הפלטת עץ...



תודה רבה רבה, עזרתם לי מאוד בנתיים
 
מיותר אבל תמיד טוב שיהיו חיזוקים למקרה שתרצה להחליף למתקן זרוע.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור