התקלקל מסך Panasonic THP50GT50M מציעים Panasonic TH49DX400

  • פותח הנושא פותח הנושא adik38
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

adik38

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
שלום רב
מסך פלסמה שעדין באחריות מסוג Panasonic THP50GT50M התקלקל - מציעים לי להחליף אותו ללא תמורה במסך מסוג Panasonic TH49DX400
האם כדאי, או שעדיף ללחכות לתיקון המסך פלסמה?

המסך המקורי עלה לי בזמנו 6750 שקל, החדש עולה בזאפ בערך 2800 למרות שהוא 4K
 

תחטוף מהר את ההצעה לפני שיתחרטו..
 
שלום רב
מסך פלסמה שעדין באחריות מסוג Panasonic THP50GT50M התקלקל - מציעים לי להחליף אותו ללא תמורה במסך מסוג Panasonic TH49DX400
האם כדאי, או שעדיף ללחכות לתיקון המסך פלסמה?

המסך המקורי עלה לי בזמנו 6750 שקל, החדש עולה בזאפ בערך 2800 למרות שהוא 4K

המעבר ממסך פלזמה למסך ליד דיי בעיתי. מה עוד שמדובר במסך ליד בעל תאורה היקפית.
המסך שהוצע לך יהיה שונה באופיו מהמסך שברשותך.

בדוק מול פנאסוניק לגבי תקופת האחריות שאתה אמור לקבל עבור המסך החדש.

בנוסף.. בחן עוד דיגמי פנאסוניק .. יתכן ויהיה שווה לך לשדרג למסך איכותי יותר בתוספת סכום מסוים מצידך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור