התקינו לי את הממיר הוט HD יש לי שאלה

  • פותח הנושא פותח הנושא rosomer100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rosomer100

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
התקינו לי את הממיר הוט HD ורואים מעולה ב HD אבל שאני רואה ספורט 5 HD הנורית של HD בצבע כחול לא מופיעה ושאני מעביר לשאר ערוצי ה HD הנורית של HD מופיעה, זה אומר שספורט 5 HD בכלל לא משודר ב HD למרות שאני חושב שכן? מה זה אומר שהנורית של ה HD לא מופיעה בזמן שאני צופה ב ספורט HD ובשאר הערוצים היא כן מופיעה?
 

זה לא מופיע בשום תוכנית בערוץ? אולי חלק מהתוכניות הן ב- UPSCALE
 
שלום ליאור

שמתי לב שהממיר מוריד את האיכות של השידורים הרגילים בצורה משמעותית ואני מסתכל על הספורט 5 HD רואים מעולה אבל עדיין אני לא מצליח להבין למה הנורית של ה HD דלוקה בכל ערוצי ה HD ובספורט HD היא לא דלוקה יכול להיות שבכלל זה לא משדר ב HD הספורט 5 ? ולמה רואים כל כך גרוע ב SD ניסתי לשנות את כל האפשריות בהגדרות HD זה עדיין לא עוזר אז למה האיכות ירדה לי כל כך ב HD ?
 
אני מניח שאתה מחובר דרך HDMI ?
איזו רזולוציה הגדרת בממיר?
 

שלום ליאור,
כן אני מחובר דרך HDMI ברזולוציה AUTO ניסתי לשנות לכל מני מצבים 720P 1080i ועדיין רואים ב SD גרוע מאוד בממיר הרגיל ראו בהרבה יותר טוב מה אני יכול לעשות?
ועדיין לא ענית לי על השאלה למה ב sport5hd לא מופיעה לי הנורית הכחולה של HD ובשאר הערוצי HD הנורית הכחולה מופיעה?
 
לפי מה שנראה לי ליאור לא יכול לענות על מה שהוא עוד לא יודע - הוא שואל כדי להבין (קצת סבלנות).
האם אתה מחבר את הממיר ישירות למסך (איזה מסך?) או שאתה מחבר בדרך איזה שהוא רסיבר?
 
carmi אני מחבר את הממיר HD עם כבל HDMI וגם לרסיבר
כרמי ולמה הנורה של HD לא מופיעה בזמן שאני צופה ב sport5hd ובשאר הערוצי ה HD היא כן מופיעה?
 

תרשה לי לא לענות לך לשאלה על הנורית - אולי בגלל שאין לי תשובה :)

אני לא מבין המסך מחובר לרסיבר או לממיר של הוט ישירות?
 
שלום כרמי ,

המסך מחובר ישירות לממיר הוט HD בכבל HDMI והממיר מחובר לרסיבר אולי תוכל למצוא לי פתרון איך איכות ה SD ירדה באופן משמעותית שלפני קבלת הממיר HD ראו הרבה יותר טוב?
המסך שלי הוא TH50PH10 חשבתי שממיר HD אמור לעשות UPSCALE לשידורים הרגילים ולשפר אותם במקום זה הוא הוריד לי אותם למה זה?
 
יש לך מסך מוצלח, אני לא בקי בממיר של HOT אבל כדי לבדוק את ההמרה במסך ולא בממיר (מסך עולה פי כמה יותר ממיר וסביר להניח שיעשה עובדה טובה יותר), אין לי מושג איך ההגרות בממיר של HOT HD עובדים.
 

דרך אגב תמונה גרוע של המרה אני קיבלתי שהשתמשי בהמרה של הרסיבר ולכן שאלתי אם זה מה שאתה עושה.
 
כרמי איך אני מגדיר בהגדרות שהפלזמה תעשה את ההמרה ולא הממיר?
 
יש לך מסך מוצלח, אני לא בקי בממיר של HOT אבל כדי לבדוק את ההמרה במסך ולא בממיר (מסך עולה פי כמה יותר ממיר וסביר להניח שיעשה עובדה טובה יותר), אין לי מושג איך ההגרות בממיר של HOT HD עובדים.

כמו שרשמתי אין לי מושג - המסך עושה זאת אוטמטית
 

על מנת להגדיר שהטלויזיה תעשה המרה, הממיר צריך להוציא רזולוציית 576 לערוצים הרגילים דרך HDMI.
 
שלום ליאור,
אבל מה שאתה אומר כאילו אם אני יעשה המרה אני לא יראה טוב ב HD לא ?
רגע 576i או 576P?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור